Nieuwe diensten op site Jumbo Supermarkten

Mirabeau heeft als preferred online partner van Jumbo Supermarkten een re-design voor de site ontwikkeld. Beleving, interactie en gebruiksvriendelijkheid staan in het nieuwe design centraal. Er worden nieuwe diensten aangeboden zoals een diner planner, een community voor huishoudelijke tips en een overzicht met handige lijstjes. Daarnaast zijn stappen gezet om de site op alle schermformaten optimaal te ondersteunen.
Mirabeau is vanaf het begin af aan betrokken bij de ontwikkeling van de huidige site. Voor Jumbo Supermarkten staat 100 procent klanttevredenheid voorop. Op de site wordt hieraan invulling gegeven door aan te sluiten bij het dagelijks leven van klanten. Hiervoor zijn allerlei nieuwe diensten ontwikkeld.
Dit komt goed naar voren op de pagina ‘handig’. Hier kunnen klanten van Jumbo Supermarkten bij ‘eet je mee’ een dinerplanner gebruiken waarmee ze een gezellige avond kunnen organiseren. En de pagina ‘handige lijstjes’ helpt bij het organiseren van bijzondere momenten zoals een high tea of een prinsessenfeest. Op ‘tips voor thuis’ kunnen klanten allerlei tips over het huishouden bekijken, plaatsen en waarderen.
Om de gebruikersactiviteit op het platform te stimuleren is een waarderingssysteem ontwikkeld. Gebruikers worden beloond met een badge voor het uploaden van een tip, recept of lijstje. In de ‘MijnJumbo’ omgeving is een prijzenkast ingebouwd die toont welke badges reeds verdiend zijn.
De nieuwe site ondersteunt alle schermformaten en werkt dus ook goed op tablets en mobiele telefoons. Op deze manier biedt Jumbo Supermarkten haar klanten in elke situatie een optimale merkbeleving via één webadres.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.