Nieuwe merkcampagne Trouw live
De nieuwe merkcampagne van Trouw is gelanceerd en te zien en te horen op verschillende mediakanalen zoals radio, tv, social en print. In deze campagne geeft Trouw echte mensen een stem, die elk staan voor een overtuiging die hen drijft: Trouw is er voor mensen met idealen.
In deze campagne presenteert Trouw zich door middel van 3 korte video’s met daarin hoofdrollen voor klimaatjournalist Maarten van Gestel, chef Religie en Filosofie Marije van Beek en Trouw-columnist Abdelkader Benali. Zij geven door hun verhalen de kijker houvast bij belangrijke (levens)vraagstukken.
Daarbij onderstreept deze campagne nog eens extra dat Trouw lezers helpt om met verdiepende kwaliteitsjournalistiek, een optimistische grondtoon en oog voor de immateriële wereld de complexe wereld beter te begrijpen.
“We houden van vooruitgang, maar zetten bij elke stap naar voren eerst een stap naar achter om het hele plaatje te bekijken. De wereld is niet zwart-wit en Trouw heeft de waarheid niet in pacht, ook al streven wij ernaar zo objectief mogelijk ons werk te doen. Daarom bieden we ruimte aan verschillende perspectieven en invalshoeken,” zegt Karel Smouter, hoofdredacteur van Trouw.
De campagne loopt van 14 november tot 8 december. Bekijk hier de campagnepaginaen de video’s.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.