Nooit meer bonnetjes kwijt met de Groningse app Klippa

Groningen, NL – De Groningse start-up Klippa App B.V. heeft recent een nieuwe, succesvolle, app gelanceerd in de Apple App Store en Google Play Store. Met de app van Klippa wordt een veelvoorkomend probleem eenvoudig verholpen: het kwijtraken of vervagen van bonnetjes.
Klippa is in 2015 opgericht door een groep Groningse Informatiekunde studenten, ieder met zijn eigen specialisme: van iOs programmeur tot marketeer. Na oprichting is Klippa direct begonnen met het ontwikkelen van de apps en in 2015 konden deze ook al gepubliceerd worden in de app stores. De afgelopen tijd heeft het team van Klippa hard gewerkt aan nieuwe functionaliteiten en het verbeteren van de app. Robert-Jan Verheggen: “Bij Klippa hebben wij een hecht team. Het is geweldig om de vooruitgang te zien en de gebruikersgroei van onze app. Wij zijn trots op de functionaliteiten die wij hebben weten te ontwikkelen, de app zorgt voor een hoop gemak bij zowel consumenten alsook zakelijke gebruikers.”
Klippa voor consumenten
Consumenten kunnen met de Klippa app gemakkelijk foto’s van bonnetjes maken en deze indelen in mappen. Hierdoor kunnen bonnetjes gewoon worden weggegooid, deze staan immers nu in de cloud! Zo bewaar je gemakkelijk alle garantiebewijzen of andere bonnetjes op slechts 1 plaats. Je hoeft je dus geen zorgen meer te maken over bonnetjes die vervagen, of de kans dat er bonnetjes kwijtraken.
Klippa Declaratiemanager
Ook voor de zakelijke gebruiker is de app van Klippa zeer geschikt. Het is voor zowel werknemers, ZZP-ers als ook voor administratiekantoren mogelijk om gebruik te maken van Klippa. Dit is handig wanneer je declaraties moet indienen of je onkosten moet bijhouden voor de administratie. Gebleken is dat het indienen van declaraties vaak omslachtig is en voor grote frustratie zorgt. Dankzij de Klippa Declaratie app is dit geheel verholpen! Alle uitgaven kunnen eenvoudig via de app of website worden ingevoerd. Vervolgens kunnen deze in de cloud geaccordeerd worden. Daarnaast is het De Klippa Declaratiemanager biedt handige rapporten, zodat het inzien van statistieken eenvoudig is!
Klippa Scan en Herken
Met de Klippa Scan en Herken functie behalen bedrijven een groot voordeel wat betreft het verwerken van de administratie. Deze functie van Klippa zorgt ervoor dat facturen eenvoudig en betaalbaar automatisch worden verwerkt. Waar een ervaren boekhouder normaal gesproken 50 facturen per uur kan verwerken zijn dit dankzij Klippa Scan en Herken maar liefst 200 facturen. De Klippa Scan en Herken levert bedrijven een gemiddelde besparing van 60% op.
Laatste Klippa versie
Afgelopen week is er weer een nieuwe versie van Klippa uitgerold. Deze versie bevat een verbeterde zoekfunctie en betere statistieken. Ook krijgt iedere gebruiker nu een eigenlijk @klippa.com e-mailadres, waar bonnetjes naartoe gestuurd kunnen worden.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.