OHRA kiest voor Search Factory

Amsterdam, januari 2011 – Verzekeringsmaatschappij OHRA en Delta Lloyd Bank – beide onderdeel van Delta Lloyd Groep- kiezen per 1 januari voor online marketing bureau Search Factory voor het beheren van haar zoekmachine advertentiecampagnes. Search Factory ondersteunt OHRA bij haar activiteiten op het vlak van zoekmachine marketing.
Delta Lloyd Groep biedt diverse bank- en verzekeringsproducten aan en bevindt zich hiermee in de meest concurrerende online markten. De activiteiten bestaan uit het beter online vindbaar maken van de diverse websites en het beheren van betaalde advertentiecampagnes.
-Einde-
Over Search Factory:
Search Factory helpt haar klanten hun online omzet te verhogen met een online performanceverbeteringsmodel. Hiervoor worden zoekmachine marketing, web analytics, conversie optimalisatie en affiliate marketing ingezet. Search Factory werkt onder andere voor ONVZ, Bol.com, D-reizen Deloitte, Hostnet en Hypotheekvisie.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.