Industry Wire

Geplaatst door UMFANG Creative AGency

Om het nieuwe jaar in te luiden introduceert UMFANG Creative Agency: Ignite Creativity in 2023.

Een dagkaars van 1250 euro waarmee jouw bedrijf of organisatie een hele dag aan strategisch advies, creatieve concepten en ideeën krijgt. Bij iedere bestelling wordt er 250 euro gedoneerd aan UNICEF, dat wordt besteed aan een pakket flexibel onderwijs, waardoor na een snelle ramp alsnog snel onderwijs kan worden gegeven in plekken zoals Oekraïne, Pakistan en Soedan.

De Ignite Creativity dagkaars zijn branduren die het hele jaar van 2023 kan worden ingezet.
Hierdoor heb je de keuze en vrijheid om de expertise en advies van UMFANG Creative Agency in te zetten wanneer dat het beste uitkomt voor jouw bedrijf.

“Veel bedrijven en merken zitten vast in hun communicatie en marketing. Deze bedrijven kunnen door een dag van onze creativiteit en onze manier van denken een boost krijgen om anders tegen de huidige plannen aan te kijken. Ons doel hiermee is om bedrijven en merken vooruit te helpen om impact te kunnen maken. En hoe mooi is het als we dit kunnen combineren door ook een steentje bij te dragen aan de toekomst van kinderen die het zo hard nodig hebben.” – Aldus Tim Blaney Davidson

Wil jij de Ignite Creativity dagkaars bestellen en tegelijkertijd UNICEF steunen met een flexibel onderwijspakket? Ga naar umfang.com/ignitecreativity en ontdek hoe zo’n dag eruit ziet.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht