Industry Wire

Geplaatst door OneXillium

OneXillium breidt portfolio uit met DaaS-programma

Woerden OneXillium, strategisch IT-partner met expertise op het gebied van informatieprocessen, digitale veiligheid en IT, breidt haar portfolio uit met het DaaS (Device as a Service)-programma. Met dit concept gaat OneXillium een stap verder dan het leasen van een laptop, pc en toebehoren aan bedrijven. Vanaf nu biedt de organisatie haar klanten de mogelijkheid om het beheer van IT-hardware volledig uit handen te geven voor een vast bedrag per maand bij één vast aanspreekpunt. In de digitale transformatie is de rol van IT belangrijker dan ooit. Het is hierbij een uitdaging om voldoende resources te kunnen steken in strategische trajecten rondom digitalisering, automatisering en security. Door gebruik te maken van de nieuwe dienstverlening kiezen klanten van OneXillium voor een duurzame, toekomstbestendige, veilige en gebruiksvriendelijke oplossing. Bovendien kunnen de IT-verantwoordelijken hierdoor hun tijd steken in het uitrollen van de IT-strategie en zich focussen op hun kerntaken met behulp van de juiste resources.

De voordelen 

Het DaaS-programma brengt diverse voordelen met zich mee waar IT-afdelingen van profiteren. Van inventarisatie en advies, tot configuratie en levering, onsite service, swap diensten, on-en offboarding van personeel en het GDPR-proof/milieuvriendelijk afvoeren van apparatuur. Ook kan in het programma bestaande apparatuur van de klanten worden toegevoegd. OneXillium werkt samen met alle grote producenten en verschillende besturingssystemen. Dit stelt de organisatie in staat om een breed scala aan diensten en professionele ondersteuning te leveren.

Klant centraal

OneXillium verstevigt met deze nieuwe dienstverlening het motto ‘building delight’ waarin zij niet alleen haar klanten centraal stelt, maar ook de werknemers van haar klanten. Dit betekent dat OneXillium er alles aan doet de werkdruk van de IT-afdeling van de klant te verlichten en tegelijkertijd het werkplezier van de medewerker te verbeteren door IT-oplossingen te bieden zonder belemmeringen. Gedurende het gehele DaaS-proces richt OneXillium zich op het leveren van de beste klantervaring. Dit doet de organisatie niet enkel door het inzetten van de juiste diensten en oplossingen, maar ook door de juiste partner te zijn in de volledige customer journey.

Het toevoegen van het DaaS-programma is een belangrijke stap voor OneXillium. Jo Van Onsem, CEO van OneXillium: “We zijn erg blij met deze nieuwe propositie. Niet alleen voor ons, maar ook voor onze klanten is dit een zeer logische stap en een relevante uitbreiding van onze dienstverlening. Door onze jarenlange ervaring weten wij exact wat de eindgebruikers verlangen van kantoorapparatuur. Dit hebben wij vertaald naar optimale support door een lokale service desk in eigen beheer. Dit is voor onze klanten de mogelijkheid om hun medewerkers te voorzien van de juiste technologie en dito ondersteuning, die garant staan voor hogere productiviteit en efficiency.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht