Online marketingbureau DGTLbase wint Big Bazar’s media pitch

Big Bazar heeft na een gedegen pitchproces gekozen voor DGTLbase als nieuw online marketingbureau voor hun social & Google Advertising accounts in Nederland en België. Vanaf april 2023 gaat de samenwerking van start en de strategie voor de eerste campagnes wordt al uitgedacht. DGTLbase laat drie andere kanshebbers achter zich.
Ambitieuze data gedreven partij
Big Bazar zocht naar een partij die de groei-ambities en de bijbehorende operatiesnelheid van het bedrijf bij kan benen. “DGTLbase koppelt datagedrevenheid aan de praktische en ondernemende instelling van Big Bazar; zo kunnen we hele mooie resultaten boeken!” aldus Karim Oudejans, één van de oprichters van DGTLbase.
Kennis van online marketing & persoonlijke aanpak
”We hebben gekozen voor DGTLbase als ons nieuwe mediabureau omdat wij zeer te spreken zijn over de ideeën die ze gepitcht hebben om de groei-ambities van Big Bazar te ondersteunen. Karim en zijn collega’s weten heel goed waar ze het over hebben én wij voelden echt een persoonlijke connectie met het team”, zeggen Gisèle & Christina, de marketing manager en online marketeer binnen Big Bazar
Over DGTLbase en Big Bazar
DGTLbase is een vooruitstrevend online marketing bureau in Amsterdam dat bedrijven helpt bij het vergroten van hun online vindbaarheid met ROI-gedreven performance marketing. Alle keuzes van het bureau worden gemaakt aan de hand van data. Het motto: data overtroeft meningen!
Big Bazar is sinds de oprichting in 2007 uitgegroeid tot een bekende naam in Nederland en België met 127 winkels. Big Bazar staat bekend om het brede assortiment aan kwaliteitsproducten en A-merken tegen zeer scherpe prijzen.
Offline omzet online zichtbaar maken
Aangezien Big Bazar geen webshop heeft, maar alleen fysieke winkels, is het een uitdaging om in kaart te brengen wat de correlatie is tussen de opbrengst van online campagnes en de offline omzet. Er is immers geen loyalty-programma of klantenkaart beschikbaar, waarmee klantendata aan elkaar gekoppeld kunnen worden.
Gelukkig heeft DGTLbase ook ruime ervaring met de synergie tussen offline en online en zijn er voldoende middelen beschikbaar om deze correlatie inzichtelijk te maken.
Karim Oudejans kijkt er naar uit om Big Bazar aan het portfolio van DGTLbase toe te voegen: “Wij staan te popelen om onze mediastrategieën door te voeren en bij te kunnen dragen aan de verdere groei van Big Bazar!”
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.