Industry Wire

Geplaatst door Happy Idiots

Onlinemarketingbureau Happy Idiots groeit 318 procent in vier jaar

Eindhoven, 13 oktober 2015 – Happy Idiots, een onlinemarketingbureau in Eindhoven, heeft over een periode van vier jaar (2011 – 2014) een procentuele omzetgroei van 318 procent gerealiseerd. In dezelfde periode is het bedrijf gegroeid van zes naar bijna dertig medewerkers. Sinds 2011 heeft het bureau veel succes geboekt met een transparante en enthousiaste aanpak van onlinemarketing voor klanten als TopVintage, Men at Work, MSD en Warchild. De 318 procent omzetgroei is goed voor de 31e plek in de Deloitte Technology Fast 50 van 2015.

Van affiliate marketing tot zoekmachineoptimalisatie, en van Facebook-adverteren tot retargeting: de in 2005 door Bart Eichhorn (26) opgerichte start-up is gek van onlineeffect. Jonge, gedreven mensen die opgegroeid zijn in het internettijdperk, nemen klanten aan de hand bij hun werk. Stap voor stap nemen ze hen mee in wat ze doen, altijd gericht op onlineresultaat.

“De omzetgroei en de plek in de Deloitte Technology Fast 50 tonen aan dat we op de goede weg zijn. Ik zie dat als een absoluut compliment voor ons team, ons werk en onze aanpak. Wij zijn een jong team dat kan scoren op inhoud, en waar plezier hand in hand gaat met sterke groei. Op het gebied van internetmarketing hebben we een zekere voortrekkersrol  kunnen creëren. Om ons heen in Eindhoven vestigen zich steeds meer bedrijven in onze sector, en er is ruimte voor ontwikkeling. We laten steeds meer nationaal en internationaal opererende bedrijven en mkb’ers in de regio kennismaken met de potentie van onlinemarketing. Ze zien dan dat elke euro die ze online via ons besteden, een positief effect heeft op hun omzet”, zegt Bart Eichhorn, directeur van Happy Idiots.

Meer informatie over Happy Idiots is te vinden op www.happyidiots.nl. De volledige Deloitte Technology Fast 50-lijst staat hier.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht