Geplaatst door MMD

Philips introduceert de 27B2U6903; een gloednieuwe zakelijke monitor met 4K-resolutie, Thunderbolt 4-connectiviteit en PowerSensor 2-technologie

Amsterdam, 26 september 2024 – MMD, het toonaangevende technologiebedrijf en merklicentiepartner voor Philips-monitoren, heeft vandaag een nieuw model binnen de zakelijke Philips-monitorlijn aangekondigd. De Philips 27B2U6903 is uitgerust met de geavanceerde technologieën, zoals UHD 4K-resolutie en Thunderbolt 4-connectiviteit. Deze functies maken de alledaagse taken gemakkelijker en zorgen voor betere kwaliteit.

Prachtig beeldkwaliteit
Voor professionals die op zoek zijn naar een betere visuele ervaring, is deze monitor de perfecte keuze. Niet alleen beschikt de monitor over een IPS LED-paneel met een 4K UHD-resolutie (3840 x 2160), maar is de monitor ook voorzien van een breed kleurbereik van maar liefst 1,074 miljard kleuren. Gecombineerd zorgen deze functies ervoor dat de kleuren tot leven komen op het scherm en dat de monitor een indrukwekkend hoog contrast levert.

Connectiviteit van topklasse
Een andere geavanceerde functie van de Philips 27B2U6903 is de Thunderbolt 4-connectiviteit, wat zeer geschikt is voor zakelijke doeleinden. Hiermee maakt de monitor het mogelijk om met slechts één aansluiting eenvoudige en krachtige serieschakeling voor multi-monitoropstellingen te realiseren, waardoor het een zeer veelzijdige functie is voor optimale connectiviteit. Daarnaast is het mogelijk om aangesloten apparaten tot wel 100 watt op te laden. Verder beschikt de monitor over een RJ45-poort voor een stabiele, veilige en snelle verbinding.

Nieuwe en verbeterde PowerSensor 2-technologie
Een van de nieuwste technologische innovaties in het functieprofiel van de Philips 27B2U6903 is de PowerSensor 2. In vergelijking met de originele PowerSensor, is de PowerSensor 2 vooral verbeterd op de energiebesparingsmogelijkheden door te detecteren wanneer een gebruiker dichterbij en verder weg is van de monitor. De monitor wordt samen met de aangesloten pc of laptop geactiveerd wanneer de gebruiker nadert en schakelt in de slaapstand wanneer die wegloopt. Door de aangesloten computer te vergrendelen in de slaapstand, biedt de nieuwe PowerSensor 2 verbeterde beveiliging tijdens de afwezigheid van de gebruiker. Voor het activeren van de PowerSensor 2-functie dient Windows 11 geïnstalleerd te zijn en de OSD-instellingen op de aangesloten laptop op ‘User’ zijn ingesteld.

Aanvullende functies van de Philips 27B2U6903
Naast de fantastische beeldkwaliteit en de connectiviteit, beschikt de Philips 27B2U6903 over andere functies die de werkdag vergemakkelijken. Zo is de monitor voorzien van een Smart KVM-functie, wat de monitor uitermate geschikt maakt voor het schakelen tussen verschillende bronnen en taken. Door drie keer op de “CTRL”-toets te drukken, kunnen gebruikers gemakkelijk schakelen tussen bronnen. Tot slot is de monitor uitgerust met een in hoogte verstelbare standaard, die gebruikers kunnen draaien en kantelen naar hun eigen behoeftes.

Prijs en beschikbaarheid
De Philips 27B2U6903 is vanaf medio september verkrijgbaar tegen een adviesprijs van € 549,00.