Pickle Factory aan de slag voor transavia.com

Pickle Factory gaat social media content, campagnes en activaties voor transavia.com ontwikkelen. Samen met C2B werd eind 2012 de pitch voor het transavia.com account gewonnen en sinds die tijd is gewerkt aan de ontwikkeling van de social media strategie.
Voor 2013 is het de bedoeling om de huidige fanbase op grootse wijze uit te bouwen en de interactie met de fans te vergroten. Vanaf april zijn de eerste uitingen zichtbaar.
Krijn Smits, creatief directeur van Pickle Factory: "transavia.com is een droomklant. Een sterk merk in de luchtvaart dat de gevestigde orde op een goede manier uitdaagt. Samen met transavia.com kunnen we een aantal spannende concepten uitwerken.”
Over Pickle Factory
Reclamebureau Pickle Factory is goed in reclame maar ook heel goed in het activeren van mensen en merken. Voor onder andere Hertog Jan, ONVZ, RAET, Sultana, transavia.com en Verkade werkt Pickle Factory aan concepten die middelenvrij zijn en aan campagnes die impact hebben. Pickle Factory is opgericht in 2009 en maakt met internetbureau the people’s valley, eCRM bureau Veritate en mobile experiences specialist mobtzu onderdeel uit van the valley.
Over C2B
C2B bedenkt, bouwt en begeleidt bewegingen om in contact komen met klanten, zoals bedrijven nog niet eerder ervaren hebben. Veelal door middel van crowdsourcing en co-creatie. Klanten zijn onder andere het Ministerie van EZ, provincie Gelderland, Heineken en HAS hogeschool.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.