Industry Wire

Geplaatst door Copernica Marketing Software

Pin High Golftravel wil personalisatie van e-mailcampagnes

Pin High Golftravel, aanbieder van golfreizen, gaat aan de slag met Copernica Marketing Software om zo haar e-mailmarketing uit te breiden en beter op de wensen van haar klanten in te springen.

Aanvankelijk zal Pin High de marketing software inzetten voor de opmaak en verzending van de reguliere nieuwsbrieven. Het uiteindelijke doel is om de
e-mailmarketingcampagnes te intensiveren en deze meer klantgericht te maken. “Op den duur gaan we Copernica gebruiken voor enquêtes, welkom thuis berichten, felicitatie emails en diverse andere campagnes”, vertelt Matthijs Hermsen, Marketing Manager bij Pin High.

Pin High gaat daarbij ook een sterke focus leggen op segmentatie van het bestaande klantenbestand en personalisatie van alle e-mailcampagnes voor een zo relevant mogelijke boodschap. “Via deze personalisatie hopen we meer conversie te halen uit de nieuwsbrieven en andere e-mailcampagnes. Tevens kunnen we aan de hand van de split-run functie onze e-mailings perfectioneren en krijgen we beter inzicht in het klikgedrag van de nieuwsbriefleden”, aldus Hermsen.

Over Pin High Golftravel:

Service, kwaliteit en de zekerheid dat uw vakantie perfect geregeld wordt tezamen met een unieke prijs-kwaliteitverhouding maken Pin High al 24 jaar dé nummer 1 in golfreizen. Deze positie hebben wij slechts kunnen bereiken dankzij de vele trouwe klanten voor wie wij elk jaar weer een reis mogen verzorgen. Onbezorgd genieten van uw vakantie staat bij ons hoog in het vaandel. Kijk voor meer informatie op www.pinhigh.nl.

Over Copernica Marketing Software:

Copernica is marketing software voor e-mailmarketing, webpagina’s en mobile en automatische campagnes. Kijk voor meer informatie op www.copernica.com.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht