Industry Wire

Geplaatst door Pringles

Pringles brengt retro gaming terug met een Super Mario-samenwerking en een nieuwe mysterieuze smaak

– Pringles, de favoriete snack onder gamers*, bundelt krachten met de iconische Super Mario voor een gloednieuwe campagne, geïnspireerd door de gamingcultuur uit de jaren ‘90.

– Vanaf vandaag zijn de Pringles kokers met de iconische Super Mario, Luigi en al hun vrienden beschikbaar in de deelnemende winkels van het land.

– Daarnaast daagt Pringles fans uit om de nieuwe, limited edition Mystery smaak te proeven en te raden. Hiermee maak je kans op een Nintendo-console en Nintendo-punten!

DEN BOSCH, 22 januari 2025 – Pringles, de favoriete snack onder gamers*, lanceert vandaag een nieuwe campagne in samenwerking met Super Mario. Geïnspireerd op de gamingcultuur van de jaren ’90 straalt de nieuwe verpakking pure nostalgie uit.

Deze samenwerking komt op een bijzonder moment, want dit jaar viert Super Mario Bros zijn 40-jarig jubileum. Een extra reden voor alle fans om zich onder te dompelen in de wereld van Mario en vier decennia aan avonturen en onvergetelijke herinneringen te vieren.

De limited edition Pringles zijn de perfecte manier voor nostalgische volwassenen om herinneringen op te halen aan Mario en de vele uren die ze hebben doorgebracht met het spelen van dit iconische personage. Super Mario, Luigi en hun vrienden schitteren tot mei 2025** op de volgende iconische Pringles verpakkingen: Original, Paprika, Hot & Spicy en Sour Cream & Onion. Bovendien kun je kans maken op een Nintendo Switch bij aankoop van een Pringles-koker uit de collectie***.

Een iconische samenwerking vraagt om een mysterieuze smaak
Pringles kon deze samenwerking natuurlijk niet laten liggen. Naast de nieuwe Super Mario-verpakkingen lanceert het merk ook een limited mysterieuze smaak. Deze zilveren koker doet denken aan het herkenbare mysterie blok met een vraagteken uit het Super Mario-universum. Fans die deze smaak correct kunnen raden, maken kans op een Nintendo Switch en Nintendo-tegoed****.

Jacky van Dijk, Brand Manager Pringles Benelux, vult aan: “Wetende dat Pringles een populaire snack is onder gamers, springen we in in op de huidige jaren ’90-nostalgie trend door samen te werken met de iconische videogamefranchise Super Mario. Hiermee brengen we een generatie gamers terug naar die magische eerste ervaringen die hun passie voor gaming hebben aangewakkerd.”

“Net zoals Super Mario-games boordevol verrassingen, verborgen functies en spannende ontdekkingen zitten, nodigt Pringles gamers uit om de limited edition Mystery smaak te raden. Zo maak je kans op een Nintendo Switch prijzenpakket en Nintendo-punten. Met deze samenwerking versterkt Pringles zijn positie als dé onmisbare snack voor gamers!”

* NIQ Consumentenonderzoek, 2023.

** Onder voorbehoud van beschikbaarheid.

*** Alleen 18+. BeNeLux. Eindigt op 15/07/2025. Maximaal 1 per persoon. Aankoop en registratie vereist. Voorwaarden: poptopia.pringles.com.

**** Alleen 18+. BeNeLux. Eindigt op 05/05/2025. Maximaal 1 deelname per persoon. Aankoop en registratie vereist. Voorwaarden: poptopia.pringles.com.

Over Kellanova
Kellanova is al meer dan 100 jaar marktleider op het gebied van mondiale snacks, internationale ontbijtgranen, noedels en diepvriesproducten in Noord-Amerika. Met merken zoaks Pringles®, Special K®, Coco Pops®, Corn Flakes®, Extra®, Frosties®, Miel Pops®, Trésor® en meer, is het Kellanova’s missie om marktleider te blijven en voorop te blijven lopen in productonwikkeling.

Kellanova bevordert rechtvaardige wereldwijde toegang tot voedsel door aandacht te besteden aan honger, duurzaamheid, welzijn en gelijkheid, diversiteit en inclusie via het “Better Days” programma. De ambitie is om tegen eind 2030 vier miljard mensen te bereiken. Bezoek www.kellanova.com voor meer informatie.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht