Industry Wire

Publi-Air betreedt transportmarkt met opblaasbare stuwzakken

Publi-Air produceert al sinds 1972 opblaasbare producten ofwel inflatables op maat voor commerciële doeleinden. De specialist is minder bekend om haar producten voor industriële toepassingen. Deze maand lanceert Publi-Air een nieuw product voor de markt van transport en logistiek. Wilco Ros, Product Manager: ‘Onder de merknaam Dutch Dunnage produceren en leveren we opblaasbare stuwzakken, ofwel dunnage bags. Een praktisch product om lading in bijvoorbeeld vrachtwagens en containers vast te zetten en zo schade aan vracht te voorkomen en veiligheid te vergroten.’

Het product is op zichzelf niet nieuw maar Ros legt uit waar voor Publi-Air de kansen liggen: ‘Er zijn voldoende partijen in de sector die nog onbekend zijn met de voordelen van stuwzakken. En door onze jarenlange ervaring met opblaasbare producten hebben we een innovatieve stuwzak ontwikkeld. Onze stuwzakken onderscheiden zich door het speciale ventiel waardoor de zak in enkele seconden is opgeblazen, een zeer belangrijk aspect in deze branche. Omdat we de productie in eigen beheer hebben is maatwerk mogelijk en de prijs zeer aantrekkelijk. De reacties zijn nu al zeer positief dus we verwachten veel van Dutch Dunnage.’

Publi-Air, specialist sinds 1972

Publi-Air is al ruim 40 jaar specialist in opblaasbare reclame op maat, zoals kleine opblaasbare premiums, giant inflatables tot wel dertig meter hoog, tenten en solid 3D-producten. De toepassingen zijn even divers. Opblaasbare reclame wordt onder andere ingezet voor indoor en outdoor promotionele acties, festivals, evenementen en beurzen. Publi-Air heeft klanten wereldwijd, onder wie veel grote merken en reclamebureaus. De inzetbaarheid en flexibiliteit van opblaasbare reclame is enorm: inflatables zijn kostenefficiënt, het transport is goedkoop en de set-up eenvoudig.

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht