Industry Wire

Geplaatst door Henry Handsome

QS Group zet Henry Handsome in voor ontwikkeling merkstrategie en merkarchitectuur

Haarlem, 31 maart 2025  – Strategisch en creatief merkdesignbureau Henry Handsome en QS Group maken vandaag een nieuwe samenwerking bekend. Met de labels QS Vets en QS Staffing bedient QS Group zowel veterinaire professionals als klinieken en bedrijven in de dierengezondheidssector. Met de nieuwe samenwerking wordt ingezet op een nieuwe merkstrategie en merkarchitectuur. 
Een samenhangende merkstrategie voor groei
Nu de organisatie een nieuwe groeifase ingaat, zorgt Henry Handsome ervoor dat de merken niet alleen individueel sterker worden, maar ook strategisch met elkaar verbonden blijven binnen de overkoepelende QS Group. “De veterinaire sector is volop in beweging en vraagt om slimme, toekomstbestendige oplossingen. QS Group neemt hierin een leidende rol. Met een sterke merkstrategie en architectuur zorgen we ervoor dat hun labels niet alleen afzonderlijk impact maken, maar ook als geheel synergie creëren” aldus Roel Stevens van Henry Handsome.
De volgende stap voor QS Group
De rol van dieren in onze samenleving verandert snel. Dieren krijgen meer rechten en huisdieren worden steeds vaker gezien als volwaardig onderdeel van het gezin. Deze ontwikkelingen — in combinatie met Europese uitbreidingsplannen van QS Group vragen om een scherpe positionering en een merkarchitectuur waarin de verschillende labels elkaar versterken.
Een woordvoerder van QS Group vertelt: “Onze ambitie is om een sterke, toekomstbestendige groep te bouwen waarin onze labels elkaar versterken en samen bijdragen aan de ontwikkeling van de veterinaire sector. Met Henry Handsome werken we aan een merkstrategie die deze groei faciliteert en onze positie in de markt verder verstevigt.”
———————————NOOT VOOR DE REDACTIE—————————————-
Over Henry Handsome
Henry Handsome is een strategisch designbureau uit Haarlem, gespecialiseerd in branding en digital design. Het bureau helpt organisaties groeien door het ontwikkelen en versterken van onderscheidende merkidentiteiten. Met het eigen ‘Clever Brand Program’ bouwt Henry Handsome merken met karakter, die bijdragen aan duurzame groei en relevantie in de markt. Het team combineert strategie, creativiteit en design om merken te creëren die zowel slim als aantrekkelijk zijn — of zoals ze het zelf zeggen: “Clever & Handsome.”
Henry Handsome werkt onder andere voor organisaties als Royal FrieslandCampina, de Kindertelefoon, Apotheek.nl en het Talland College, en maakt deel uit van bureaugroep Label34. Het bureau werd bekroond met meerdere onderscheidingen, waaronder drie keer de FD Gazellen Award, Emerce #1 Design Agency, Fonk #1 Design Agency en een prestigieuze ADCN Award.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht