Industry Wire

Geplaatst door Penfield Digital

Randstad Groep Nederland kiest Penfield Digital als nieuwe e-mail marketingbureau

Salesforce Marketing Cloud agency Penfield Digital gaat, na het winnen van een spannende pitch aan de slag voor Randstad Groep Nederland. Het Amsterdamse bureau wordt onder meer ingezet voor de e-mail marketingstrategie, ondersteuning van campagnes en de doorontwikkeling van Salesforce Marketing Cloud voor Randstad, Tempo-Team, Yacht en BMC.

Claudia van Westreenen, Lead CRM Marketing bij Randstad Groep Nederland zegt ’Tijdens onze marktoriëntatie waren wij op zoek naar een bureau waarmee we veel kennis en ervaring konden binnenhalen op het gebied van e-mailmarketing en Salesforce. Penfield wist zich op het gebied van innovatieve ideeën en kennis van Salesforce te onderscheiden van de andere partijen. Zo hebben zij met meer dan zeven jaar Salesforce ervaring en een waanzinnig track record van best practices opgebouwd. Met de komst van Penfield zijn we een gedreven en enthousiaste partner rijker. Zij zullen voor alle merken gaan werken en we kijken uit naar de samenwerking!’

Rommert Crépin, Strategy Director bij Penfield Digital vult aan ‘Randstad is een merk dat fantastisch past bij ons bureau. De slogan, van het onlangs gepositioneerde Randstad Boost vult precies aan wat wij voor ogen hebben met Randstad Groep Nederland, samen werken aan groei. Dat is precies wat wij gaan doen in deze partnership waar wij allen met enorm enthousiasme aan zijn begonnen.’ 

Tim Hubers, Managing Partner bij Penfield Digital zegt ‘ons portfolio diensten binnen Salesforce Marketing Cloud biedt een breder platform dan alleen e-mail marketing. De Penfield manier van werken, gebaseerd op de vier pijlers; strategie, technologie, campaign management en onze expertise in de niche markt van professional service past perfect bij de doelstellingen die Randstad Groep Nederland voor ogen heeft.’

 

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht