Revolution Ad versterkt performance met intuïtieve en interactieve advertenties
Revolution Ad versterkt performance met intuïtieve en interactieve advertenties
De consument haakt steeds vaker af bij traditionele digitale advertenties. Er is sprake van ‘ad blindness’ en bannermoeheid, terwijl de markt voor digitale advertenties juist hard blijft groeien. Revolution Ad lost dat probleem op en creëert advertenties die intuïtief en interactief zijn, alsof je in een fysieke winkel staat.
Revolution Ad’s AI powered platform verhoogt engagement, verlaagt de kosten per conversie en helpt merken boven het medialandschap uit te stijgen.
Stel je voor dat je een automerk in een digitale advertentie helemaal kunt laten zien zoals op de car configurator op de site, in plaats van een statische uiting. Met Revolution Ad kun je nu meer dan ooit inspelen op de details, interactief het interieur laten zien en de gebruiker op specifieke items laten inzoomen.
Revolution Ad is een creatief (3D) format dat revolutionair is, omdat je als merk volledig met je content kunt spelen. Het maakt advertenties persoonlijker en laat conversie groeien. Met de gepatenteerde technologie van Revolution Ad kunnen merken hun boodschap krachtiger en directer overbrengen.
Eenvoudig uitserveren
Daarnaast is Revolution Ad schaalbaar omdat het volledig programmatic beschikbaar is. Het is een format van hoogwaardige kwaliteit, maar hoeft niet zoals vaak bij creatieve formaten zwaar te laden. Met Revolution Ad kun je superieure content comprimeren naar een light file die overal uitgeserveerd kan worden. Omdat ze compatibel is met alle mediakanalen zoals banners, OOH en CTV is het bereik groot.
Groeiende vraag naar interactieve advertenties
Revolution Ad haakt in op de groeiende vraag naar interactieve en impactvolle advertenties, een markt die in 2028 naar verwachting 50 miljard dollar waard is (Bron: The Business Research Company)
Roadmap Revolution Ad
Voor adverteerders moet de salesfunnel korter. De focus van een consument is namelijk slechts 3 seconden. Revolution Ad heeft een ambitieuze roadmap en gaat meerdere formaten ontwikkelen op basis van dit vraagstuk, waaronder bijvoorbeeld directe geïntegreerde payment solutions vanuit de banner.
Founders
Revolution Ad founders zijn ervaren ondernemers en specialisten Tim van der Bilt (Maze-One exit to Incubeta, Dentsu) en Ramona Ramdaras (Mobile Journey exit to Candid Group)
Dit is de kracht van Revolution Ad
· Revolution Ad transformeert statische advertenties in boeiende, interactieve ervaringen. De ad trekt de aandacht, verhoogt de betrokkenheid en zorgt voor hogere conversieratio’s.
· Revolution Ad geeft inzicht in hoe gebruikers omgaan met immersive advertenties,
· Revolution Ad meet hoe actief en hoe lang gebruikers met een advertentie omgaan
· Revolution Ad genereert een hogere CTR met nieuwe interactieve functies.
Ramona Ramdaras: “Ad blindness is een groot probleem, terwijl de markt voor interactieve en impactvolle advertenties hard groeit. Er wordt meer ingekocht, maar het resultaat gaat omlaag. Revolution Ad speelt in op dit probleem en maakt advertenties weer boeiend en interactief. Het is een revolutionair format omdat je volledig met je content kunt spelen. Dat maakt advertising leuker voor álle partijen: brand, publisher en user.”
Website: revolutionad.com
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.