Geplaatst door SentinelOne

Revolutionaire CNAPP van SentinelOne nu beschikbaar in Europa

Oplossing biedt data residency en de meest uitgebreide threat detection, waardoor bedrijven cloud-omgevingen op een slimme, snelle en conforme manier kunnen beveiligen

Amsterdam, 16 juli 2024 – SentinelOne (NYSE: S), wereldwijd leider op het gebied van AI-aangedreven beveiliging, kondigt de algemene beschikbaarheid aan van Singularity Cloud Native Security in de Europese Unie. Het revolutionaire cloud-native applicatiebeschermingsplatform (CNAPP) wordt geleverd vanuit de availability zone van SentinelOne in Frankfurt, biedt ongeëvenaarde cloudbeveiliging en pakt tegelijkertijd AVG-problemen aan, zoals data residency en het meten van compliance. Organisaties krijgen hiermee meer mogelijkheden hun public cloud-activiteiten te beveiligen, van ontwikkeltijd tot runtime.

Singularity Cloud Native Security is gebouwd op het Singularity Platform van SentinelOne en is een uitgebreid, agentless CNAPP dat geverifieerde exploiteerbare problemen levert in plaats van ruis, en dat het red-teamen van geïdentificeerde problemen automatiseert waardoor cloudbeveiligingsprofessionals zich kunnen concentreren op wat het belangrijkst is. Alle cloudbeveiligingstelemetrie van een organisatie wordt naar het Singularity Data Lake gestuurd, waar de eigen AI van SentinelOne bruikbare inzichten onthult en onderzoeken en responsacties stroomlijnt, waardoor teams snel kunnen handelen en aanvallen kunnen stoppen voordat ze plaatsvinden.

Detecteer en bescherm
Het detecteren van dreigingen is één ding. Het beschermen tegen dreigingen is iets anders, en vereist een oplossing die de kracht van een agent combineert met de snelheid en breedte van agentless beveiliging. Met Singularity Cloud Native Security biedt SentinelOne een uitgebreide CNAPP die aanvallen blokkeert.

“Bij SentinelOne begrijpen we de unieke uitdagingen bij het beveiligen van cloud-omgevingen en onze oplossingen zijn speciaal gebouwd om deze te overwinnen”, zegt Ely Kahn, Vice President Product Management, Cloud Security bij SentinelOne. “De uitrol van Singularity Cloud Native Security in Europa laat onze toewijding zien om klanten te voorzien van technologie waarmee ze hun verdediging kunnen versterken en kunnen voldoen aan de strikte wettelijke verplichtingen waarmee ze worden geconfronteerd.”

Over SentinelOne
SentinelOne levert autonome endpoint-bescherming middels een enkelvoudige agent die preventie, detectie, respons en opsporingsfunctionaliteit combineert. Het SentinelOne platform is ontwikkeld met het oog op zeer hoog gebruiksgemak en bespaart gebruikers tijd dankzij de inzet van AI om automatisch en in real time dreigingen binnen het bedrijf en in de cloud te elimineren. Daarnaast is het de enige oplossing die volledig inzicht biedt van edge tot cloud over het hele netwerk. Kijk voor meer informatie op nl.sentinelone.com, of op @SentinelOne, LinkedIn en Facebook.