Industry Wire

Geplaatst door VDS Publishers

Robert Heijmans aangesteld als Sales & digital strategy director bij VDS Publishers B.V.

VDS Publishers B.V., onder andere de uitgever van de toonaangevende mannentitels en -sites TopGear en JFK, kondigt de aanstelling aan van Robert Heijmans als Sales & digital strategy director. Robert trad op 1 januari 2024 in dienst bij VDS Publishers en zal een belangrijke rol spelen in de voortdurende groei en ontwikkeling van het bedrijf.

Met vijf jaar ervaring als paid media consultant bij dentsu benelux, waar hij ook fungeerde als trading manager voor digitale bureauafspraken, brengt Robert veel kennis en expertise mee naar VDS Publishers.

Robert richt zich op de advertentieverkoop aan vooraanstaande merken, het opzetten van partnerschappen met adverteerders en mediabureaus en het verder versterken van de digitale-advertentieproposities. Daarnaast zal Robert zich focussen op het verder uitbouwen van de Digital Agency-tak van VDS.

Over VDS Publishers:

VDS Publishers is een toonaangevende uitgever van de mannentitels en -sites JFK en TopGear. Daarnaast maakt de Custom Media-tak van VDS tailormade producties voor klanten en verzorgt Digital Agency online en social marketingcampagnes voor de automotive- en mannenlifestyle-branche (www.vds-publishers.nl).

JFK, opgericht in 2006, verschijnt 6x per jaar in een oplage van ca. 20.000, trekt maandelijks meer dan 300.000 unieke bezoekers op het digitale platform www.jfk.men en biedt een breed scala aan content voor de moderne man. TopGear Magazine, gestart in Nederland in 2005, verschijnt maandelijks in een betaalde oplage van circa 30.000 exemplaren. TopGear Online levert dagelijks autonieuws via www.topgear.nl, met 3.000.000 unieke bezoekers per maand.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht