Industry Wire

Geplaatst door ZetaDisplay

Samenwerking KFC-BOOSTR Agency-ZetaDisplay

Amsterdam, 1 september 2021 – De samenwerking tussen KFC Nederland & België, BOOSTR Agency en ZetaDisplay is nu officieel van start! In 2015 testte KFC voor het eerst de ZetaDisplay webOS-oplossing in haar restaurants in Nijmegen, Arnhem en Almere. Dit bleek zo’n succes dat KFC besloot om bij zowel nieuwe als te verbouwen restaurants in Nederland en België de Digital Signage oplossing van ZetaDisplay te implementeren. Dit jaar heeft ZetaDisplay meer dan 100 KFC restaurants in beheer.
Op dit moment zijn er per KFC restaurant 6 schermen als digitale menuborden geïnstalleerd en lopen er bij diverse restaurants tests met digitale schermen gericht op voorbijgangers. KFC heeft ook aan haar
collega’s in de restaurants gedacht. In de personeelsruimte hangt in het merendeel van de restaurants een zogeheten “Crew TV”, welke dient voor de interne communicatie.

BOOSTR Agency, met vestigingen in Amsterdam & Zwolle werkt sinds 2020 samen met KFC. Zij verzorgen in Nederland en België de uitvoering van de marketing communicatie in en om alle restaurants voor zowel het hoofdkantoor als de individuele franchise-partners. Bart de Kool – Managing Partner
bij BOOSTR Agency: “Samen met KFC hebben wij een visie op de in-restaurant customer journey gedefinieerd waarmee we de markt op zijn gegaan. ZetaDisplay kwam als sterkste uit de bus met een competitieve prijsstelling, maar bovenal een zeer sterke innovatie en integratie pipeline waarmee we direct uitvoering kunnen gaan geven aan de transformatie die we voor ogen hebben. We kijken er erg naar uit om de resultaten van KFC een flinke boost te gaan geven.”

De toegevoegde waarde van de samenwerking tussen ZetaDisplay en BOOSTR Agency wordt door KFC vooral gezien in de strategische aanpak van de twee. Met deze combinatie is KFC op de toekomst voorbereid. Richard van Beeren – Sr. Digital Technology Manager, KFC Northern Europe: “Het Digital Technology team van KFC Northern Europe heeft ambitieuze doelstellingen rond de gast-ervaring in en om KFC’s restaurants. BOOSTR Agency is hierbij een strategische partner die de diverse doelstellingen, technieken en sub-contractors integreert, waaronder ook de digital signage solutions van ZetaDisplay.
In samenwerking met BOOSTR Agency hebben we een uitdagende roadmap neergelegd om de digitale transformatie & integratie bij KFC in een stroomversnelling te brengen.”

De diverse communicatiemiddelen in en om KFC’s restaurants zijn nauwkeurig op elkaar afgestemd en worden voor iedere periode middels een landelijk path-to-purchase ingepland, waarbij geprinte en digitale assets naadloos aansluiten. Zo worden alle touchpoints consistent en effectief benut. “De
digitale customer journey die ZetaDisplay op basis van jarenlange ervaring voor KFC heeft ontwikkeld, sluit perfect aan op de visie en strategie van BOOSTR Agency.” Zegt René de Jong – Marketing & Sales director ZetaDisplay B.V. “Wij kijken enorm uit naar deze samenwerking en zullen elkaar blijven uitdagen ten einde de klant optimaal te kunnen bedienen.”
BOOSTR Agency en ZetaDisplay leiden nu voor KFC een project om de kansen die digital signage biedt volledig te benutten. Daarbij worden diverse innovaties op het gebied van hardware maar ook content in ogenschouw genomen. We staan voor een periode van versnelde groei!

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht