Scheermerk Boldking heeft Zuiver Media gekozen als zijn nieuwe mediabureau

Amsterdam, 25 februari 2025 – Scheermerk Boldking heeft Zuiver Media gekozen als zijn nieuwe mediabureau. Vanaf nu zal Zuiver Media verantwoordelijk zijn voor de mediastrategie, mediaplanning en media-inkoop van het innovatieve merk, dat bekendstaat om zijn scheerproducten en verzorgingslijn speciaal ontwikkeld voor mannen.
De samenwerking markeert een nieuw hoofdstuk voor Boldking, dat zich richt op verdere groei en merkbekendheid binnen Europa. De eerste mediacampagne onder leiding van Zuiver Media gaat in maart van start.
“We zoeken altijd partners die onze ambitie begrijpen en onze doelgroep op de juiste manier weet te bereiken. Met Zuiver Media hebben we een bureau gevonden dat strategisch sterk is en tegelijkertijd pragmatisch te werk gaat,” aldus Piet-Hein Smit, CEO van Boldking.
Simon de Best, partner bij Zuiver Group, voegt toe: “Boldking is een sterk en onderscheidend merk in een competitieve markt. We kijken ernaar uit om samen impactvolle campagnes te realiseren en bij te dragen aan hun omnichannel groeistrategie.”
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.