Simyo voert prijsverlaging door en maakt 4G gratis

Simyo vernieuwt per 14 maart 2017 zijn bel- en internetbundels. Klanten kunnen nu onder andere kiezen uit een onbeperkte belbundel. Daarnaast wordt 4G gratis voor alle Sim Only-klanten en worden de internetbundels in prijs verlaagd.
Volgens Bart Versteijlen, General Manager van Simyo, hebben klanten behoefte aan een betaalbaar, eenvoudiger aanbod mét snel internet. “Ook is de internetsnelheid dankzij moderne smartphones steeds belangrijker geworden. Dit, in combinatie met het snelle en stabiele 4G-netwerk van KPN, heeft ervoor gezorgd dat we nu gratis 4G en goedkopere internetbundels aanbieden aan onze Sim Only-klanten.”
Klanten van Simyo kunnen voortaan ook kiezen voor onbeperkt bellen. Net als vroeger is een sms’je gelijk aan één minuut bellen. Daarnaast zijn ook de internetbundels goedkoper en overzichtelijker geworden. De internetbundels hebben 1000, 2000 of 4000 MB. Deze bundels zijn flink in prijs gedaald.
Bovendien is 4G-internet voortaan gratis voor Sim Only-gebruikers. Klanten hoeven hiervoor alleen maar 4G aan te zetten via Mijn Simyo of de Mijn Simyo app. Staat 4G al aan? Dan hoeven klanten niets te doen om 4G-internet gratis te gebruiken. Meer informatie hierover is op de 4G-pagina te vinden van Simyo. Klanten kunnen, als ze dat willen, 3G blijven gebruiken. Dit kan handig zijn met een kleine internetbundel.
De nieuwe bundels gaan per direct in. Bestaande klanten kunnen via Mijn Simyo of de Mijn Simyo app hun bundels aanpassen. Als ze willen, mogen ze de oude bundels blijven gebruiken. Ze hoeven daarvoor niets te doen. De 4G-bundel is voor klanten automatisch gratis.
Meer informatie over de nieuwe bundels en tarieven van Simyo is terug te vinden op deze pagina.
Over Simyo
Simyo is een Sim Only-provider die het netwerk van KPN gebruikt. Bij Simyo zijn klanten baas in eigen bundel, want ze kunnen al hun telecomzaken zelf online of via de Mijn Simyo-app regelen. In de afgelopen vier jaar kwam Simyo tien keer op rij als beste uit de test bij de Mobiele Provider Monitor van de Consumentenbond. Daarnaast heeft Simyo in 2016 als eerste telecomprovider ooit de award voor Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland gewonnen. Deze prijs wordt jaarlijks uitgereikt door SAMR.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.