Geplaatst door Scarlet

Een snellere verbinding zonder extra kosten… Scarlet verhoogt de snelheid van zijn internetproducten, maar niet de prijs

Scarlet, de Belgische telecomoperator die bekendstaat om zijn toegankelijke en kwaliteitsvolle producten, kondigt met trots aan dat het op 1 september 2024 de snelheid van zijn internetproducten verhoogt, zonder de prijs aan te passen. Deze upgrade kadert in een voortdurende evolutie om tegemoet te komen aan de groeiende behoeften van de Belgische consument.

Scarlet heeft oor voor de klant

In onze snel veranderende telecommarkt neemt de vraag naar snel en krachtig internet voortdurend toe. Of het nu gaat om telewerken, streamen of gewoon om verbonden te blijven, een snellere en betrouwbaardere verbinding is essentieel. Naarmate het aantal aangesloten toestellen in huis toeneemt, wordt de nood aan bandbreedte en stabiliteit van de verbinding bovendien steeds groter. Omdat Scarlet altijd oor heeft voor de noden van zijn klanten, heeft het besloten actie te ondernemen en de snelheid van zijn internetproducten te verhogen.

Waarom meer betalen?

Scarlet is zich ervan bewust dat de behoeften wel evolueren, maar dat de huishoudbudgetten altijd onder druk staan. Daarom zet Scarlet zijn merkbelofte en marktpositionering nogmaals kracht bij door de snelheid van zijn internetproducten te verhogen zonder de prijs aan te passen. Scarlet onderscheidt zich nog maar eens door zijn totale prijstransparantie, zowel voor bestaande als nieuwe klanten.

Wat betekent dit concreet?

De maximale downloadsnelheid van de onbeperkte internetpacks (Loco, Trio en Trio Mobile) wordt verhoogd van 70 Mbps naar 100 Mbps, terwijl de maximale uploadsnelheid wordt verdubbeld van 10 Mbps naar 20 Mbps.

Door de snelheid van zijn internetproducten te verhogen zonder de prijs aan te passen, blijft Scarlet onbeperkt internet aanbieden voor € 34 per maand, en de goedkoopste Trio-packs in België, vanaf € 42 per maand.

Ter herinnering: al deze producten zijn ook compatibel met fiber, voor precies dezelfde prijs, en kunnen gebruikt worden op voorwaarde dat de technologie al in hun woning werd uitgerold.

Voor de meeste intensieve gebruikers zullen de al aanzienlijke snelheden van de Fiber Boost optie verhoogd worden van 200 Mbps naar maximaal 300 Mbps voor downloads en van 20 Mbps naar maximaal 30 Mbps voor uploads.