Social Deal breidt uit naar Frankrijk: kortingsplatform lanceert in regio Lille

Populair kortingsplatform Social Deal breidt verder uit en lanceert na succes in België en Duitsland ook in Frankrijk. Social Deal trapt af in Lille, waar sinds deze maand diverse aantrekkelijke deals te vinden zijn.
Het platform streeft ernaar om consumenten toegang te geven tot unieke en betaalbare ervaringen op het gebied van eten & drinken, uitjes, overnachtingen, wellness & beauty en nog veel meer lokaal aanbod. Zowel de Franse consumenten in de regio Lille als reislustige Social Deal gebruikers uit Nederland en België profiteren hier vanaf nu van.
Groeien met focus op duurzame expansie
Social Deal is in 2011 gestart in Maastricht en is door de jaren heen sterk gegroeid; eerst in eigen stad, regio en land, en vervolgens ook internationaal. Inmiddels heeft het bedrijf 7.8 miljoen actieve leden en is het een veelgeziene dealaanbieder in Nederland, België en Duitsland. Dankzij het succes in deze landen richt zaakvoerder Kristof Robben zijn vizier nu graag op Frankrijk, met de doelstelling om op een gezonde en organische manier uit te breiden. Robben: “Ik ben ontzettend trots om te delen dat Social Deal uitbreidt naar Frankrijk, waarbij we starten met deals in Lille. Door uit te breiden naar aangrenzende landen richten we ons op een duurzame groei, waarbij we de kwaliteit van ons platform kunnen waarborgen.”
Lille maakt kennis met Social Deal
Robben vervolgt: “Met Social Deal kijken we altijd naar kansen om te groeien en uit te breiden, maar wel op een gezonde manier. We willen met ons platform gestaag groeien, gesteund door een enthousiast team en met tevreden partners.” Lille vormt hiermee een logische keuze voor een eerste stap richting het Franse publiek. In samenwerking met lokale ondernemers biedt Social Deal hier al een gevarieerd aanbod aan, met onder andere diners, hotelovernachtingen, bioscoopkaartjes, massages, schoonheidsbehandelingen en vouchers voor indoor speeltuinen. Robben kijkt ernaar uit om de Franse consument iedere dag weer onvergetelijke ervaringen te bieden, en ziet Lille als de perfecte ‘springplank’ om met Social Deal bekend te gaan worden bij een grotere Franse doelgroep.
Voordelig eropuit in de regio Lille
De toenadering tot de veelbelovende Franse markt levert niet alleen voordeel op voor de lokale Franse ondernemingen en het Franse publiek. Ook Belgische en Nederlandse Social Deal gebruikers ontdekken zo op een laagdrempelige manier een nieuwe regio. Een reis naar Lille en omstreken komt binnen handbereik dankzij het groeiende hotelaanbod, en ter plaatse schuift men aan bij beproefde restaurants in de omgeving. Eropuit gaan en de regio Lille verkennen is zo een stuk eenvoudiger en voordeliger, dankzij het nieuw toegevoegde en blijvend groeiende dealaanbod in de streek.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.