Industry Wire

Geplaatst door The Media Nanny

Sports Entertainment Group (SEG) en The Media Nanny bundelen krachte

SEG (Sports Entertainment Group) en The Media Nanny slaan de handen ineen en gaan vanaf heden als één bedrijf verder. Door deze fusie zal binnen SEG, naast de bestaande takken Football, Cycling en Esports, een nieuwe divisie ontstaan: SEG Artists. The Media Nanny zal als internationaal PR-managementbureau blijven opereren en naast haar huidige klantenbestand, voornamelijk internationale artiesten, sporters gaan bedienen.

In een tijd waarin veel bedrijven uit onzekerheid samenwerkingen en fusies ‘on hold’ zetten, zien Kees Vos (SEG) en José Woldring (The Media Nanny) dat juist nu fuseren en daarmee de krachten bundelen vele nieuwe kansen zal bieden aan alle partijen in de sport-, media- en entertainmentindustrie.

Kees Vos, CEO en oprichter van SEG: “Ik kan veel redenen noemen waarom ik zo enthousiast ben over de samenwerking tussen SEG en The Media Nanny, maar het talent en het ondernemerschap van José Woldring zie ik als belangrijkste pijlers voor het slagen van deze fusie. José heeft in tien jaar tijd een uniek entertainmentbedrijf weten neer te zetten, dat prima past binnen de groeistrategie van SEG. De PR- en marketing expertise van het ambitieuze Media Nanny-team is een mooie aanvulling op onze bestaande dienstverlening. Ik kijk ernaar uit om gezamenlijk kansen te blijven creëren voor onze klanten: voetballers, trainers, wielrenners, esporters, dj’s en artiesten.”

SEG Artists zal zich richten op het management van artiesten en zal daarnaast bookings, PR, marketing en brand partnerships verzorgen. De nieuwe divisie binnen SEG wordt opgezet en geleid door José Woldring.

“Vorig jaar begon het bij mij te kriebelen om nog verder door te groeien en met The Media Nanny te verbreden. Al tijdens de eerste gesprekken met Kees en het team van SEG wist ik: dit gaat werken. SEG is een bedrijf met zoveel expertise en ervaring en heeft daarnaast een unieke manier van het managen van haar talenten. We delen dezelfde visie en passie op vele vlakken en er was gelijk een hele goede energie tussen Kees en mij, iets wat voor mij heel belangrijk is in een samenwerking als deze. Ik heb ontzettend veel zin in de volgende stap in mijn carrière en de nieuwe uitdagingen die het met zich meebrengt”, laat Woldring weten.

Toevalligerwijs vieren zowel SEG als The Media Nanny dit jaar een jubileum – respectievelijk bestaan zij 20 jaar en 10 jaar. Geplande festiviteiten zijn vanwege het Coronavirus voorlopig opgeschort.

Over SEG

SEG is een innovatief talentmanagementbedrijf dat wereldwijd honderden getalenteerde voetballers, trainers, wielrenners en esporters vertegenwoordigt. Onder meer voetballers Memphis Depay, Kasper Dolberg en Santiago Arias, Ajax-trainer Erik ten Hag, wielrenners Dylan Groenewegen en Daniel Martin, esporters SeoMinSoo en neptuNo en oud-voetballer en voetbalanalist Robin van Persie worden vanuit 25 landen op een transparante wijze begeleid door een team van 150 toegewijde agenten.

www.seginternational.com

Over The Media Nanny

Sinds 2010 biedt The Media Nanny elke vorm van PR-managementservices aan voor artiesten, evenementen en merken in de entertainmentindustrie en daarbuiten. Onder leiding van CEO José Woldring groeide de agency uit tot een wereldspeler van formaat. Het hoofdkantoor is gevestigd in Amsterdam maar opereert wereldwijd op elk niveau van de artiesten-, muziek- en evenementenindustrie. The Media Nanny werkt met diverse en spraakmakende artiesten als David Guetta, Martin Garrix, Oliver Heldens, Sam Feldt, Charlotte de Witte en organisaties als ID&T en Tomorrowland. www.themediananny.nl

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht