Industry Wire

Geplaatst door NOBEARS

Stella Fietsen kiest NOBEARS als digital agency

HeusdenStella Fietsen kiest full-service digitaal bureau NOBEARS voor het verder versterken van hun positie in de markt van elektrische fietsen. NOBEARS zal eerst aan de slag gaan met het vergroten van de online zichtbaarheid van Stella Fietsen. In een later stadium werken beide partijen samen aan de optimalisatie van de klantreis van de e-bike specialist. De keuze viel op NOBEARS vanwege een sterke culturele fit en de bewezen staat van dienst van het bureau binnen de retailmarkt.
Klantreis van verschillende doelgroepen optimaliseren
Stella Fietsen heeft een sterke omnichannel-strategie om haar klanten op verschillende manieren te bereiken en te bedienen. Denk hierbij aan fysieke servicepunten, een webshop en het bieden van proefritten aan huis. Door de samenwerking met NOBEARS komt nu meer focus te liggen op de online performance van Stella Fietsen. Zo gaat het bureau aan de slag met het vernieuwen van de website en het verbeteren van dataverzameling en -analyse voor het optimaliseren van de klantreis. Op basis van deze inzichten wordt vervolgens de gehele marketingfunnel van Stella Fietsen, van (online) advertenties tot aan een daadwerkelijk winkelbezoek, afgestemd op de specifieke behoeften van de verschillende doelgroepen die Stella Fietsen bedient.
Rens Bosma, Head of Marketing & E-commerce bij Stella Fietsen: “Ik ben erg blij met de samenwerking met NOBEARS. Ze zijn steengoed in wat ze doen en hebben veel ervaring in de retailmarkt. Ze signaleren niet alleen uitdagingen, problemen en kansen, maar nemen ook het initiatief om deze aan te pakken. Dat is precies waar we als organisatie momenteel behoefte aan hebben in de uitdagende markt van elektrische fietsen. De eerste stappen binnen onze samenwerking zijn gezet en die zijn veelbelovend. Ik ben ervan overtuigd dat nog veel mooie resultaten volgen en kijk dan ook uit naar het vervolg van ons partnership.”
Rens van Geel, CEO bij NOBEARS: “Ik ben erg trots om een ambitieus en ondernemend bedrijf als Stella Fietsen te mogen toevoegen aan ons klantportfolio. Hun omnichannel-strategie sluit perfect aan bij onze expertise. Stella Fietsen opereert in een uitdagende markt en het is mooi om te zien dat we hierin samen inmiddels de eerste successen hebben behaald. Dit bevestigt de kracht van onze samenwerking. Ik heb er het volste vertrouwen in dat we de komende tijd samen nog meer mooie resultaten gaan realiseren en Stella Fietsen verder kunnen helpen innoveren en groeien door het realiseren van een customer experience die losstaat van kanalen of devices.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht