Stoov® start samenwerking met ZIGT
Stoov®, maker en bedenker van duurzame oplaadbare warmtekussens, heeft ZIGT na een oriëntatieproces gekozen als strategisch mediabureau. ZIGT zal een belangrijke bijdrage leveren aan het verder bekend maken van Stoov® en haar producten. Passend bij de groei-ambities van Stoov® in zowel Benelux als Duitsland en daarbuiten.
‘Stoov® groeit enorm, onze marketingactiviteiten en -organisatie breiden steeds verder uit. Een bureau als ZIGT heeft naast de juiste mentaliteit die bij ons past, ook alle relevante kennis en ervaring in huis die nu nodig is om onze ambities waar te maken’, aldus Ilse van Loon, Head of Brand & Communication bij Stoov®.
Niek Veendrick, CEO bij Stoov® vult aan; ‘Daarnaast spreekt het transparante businessmodel van ZIGT ons erg aan. Duurzaam zakendoen staat bij ons hoog in het vaandel en de manier waarop ZIGT dit doet sluit hier naadloos op aan.’
‘Ik ben er trots op dat we samen met het mooie, ambitieuze, innovatieve merk dat Stoov® is mogen meebouwen aan hun groei’, aldus Rogier Bruggeman, directeur van ZIGT. ‘Stoov® bestaat sinds 2014, maar het merk en het concept is bij veel consumenten nog niet bekend en het is tijd dat daar verandering in komt. We gaan er gezamenlijk op inzetten dat Stoov® de komende jaren door iedereen wordt omarmd.’
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.