Industry Wire

Geplaatst door Pickle Factory

Sultana kiest voor Pickle Factory

Sultana, net als Verkade onderdeel van United Biscuits, koos eind december 2012 na een pitch tussen diverse bureaus voor Pickle Factory. Pickle Factory was al actief op het Verkade account en gaat nu ook voor het merk Sultana aan de slag.

De eerste taak voor het nieuwe bureau is het bedenken en uitvoeren van de ‘Allerlekkerste’ campagne voor Sultana FruitBiscuit. Online is Pickle Factory al gestart met de opbouw van de fanbase. Uitingen in andere media verschijnen in mei.

Krijn Smits, creatief directeur van Pickle Factory: “Sultana is een prachtig merk met een rijke reclame-historie. Samen met de mensen van Sultana beginnen we aan een nieuw hoofdstuk”.

Over Pickle Factory
Reclamebureau Pickle Factory is goed in reclame maar ook heel goed in het activeren van mensen en merken. Voor onder andere Hertog Jan, ONVZ, RAET, Sultana, transavia.com en Verkade werkt Pickle Factory aan concepten die middelenvrij zijn en aan campagnes die impact hebben. Pickle Factory is opgericht in 2009 en maakt met internetbureau the people’s valley, eCRM bureau Veritate en mobile experiences specialist mobtzu onderdeel uit van the valley.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht