Sylvie Meis schittert naast ZoooveelMoneyMan in nieuwste Eurojackpot-campagne

Rijswijk, 17 maart 2021 – In de nieuwste Eurojackpot campagne inspireert de ZoooveelMoneyMan aspirant-jackpotwinnaars wederom met nieuwe spendingtips. Hij is dit keer niet alleen: actrice Sylvie Meis doet als co-ster haar intrede in de nieuwe 360-graden campagne van Eurojackpot in samenwerking met lead agency Dept.
Met de vervolgcampagne bouwt Eurojackpot op een consistente manier verder aan het merk. De campagne is geheel in lijn met de merkstrategie en de propositie van eigentijdse loterij met extreme geldprijzen. Met nieuwe fantasieën en tips brengt de ZoooveelMoneyMan, als spendinggids, de eindeloze mogelijkheden van het winnen van een mega-geldprijs aan het licht. Dit keer laat hij onder andere zien hoe hij zijn fantasie najaagt om een actiefilm te maken met een mooie, stoere tegenspeelster in de persoon van de internationaal bekende actrice Sylvie Meis.
“De ZoooveelMoneyMan weet als geen ander hoe je geld moet spenden. Zo laat hij zien hoe je met personalized vuurwerk jezelf voorstelt aan de buurt. En dat je door het inhuren van een dierenfluisteraar, eindelijk kan communiceren met je kat”, vertelt Rob Voortman, Associate Creative Director bij Dept. “We willen de doelgroep met de meest fantasierijke voorbeelden op steeds extremere manieren inspireren.”
Bekijk hier de commercial
De 360-graden campagne loopt vanaf 16 maart op TV, radio, OLV, op sociale media en via online display en POS. In de mediastrategie van mediabureau Mindshare.Greenhouse worden tools ingezet zoals interactieve online video’s waarbij de gebruiker het verloop van het verhaal zelf in handen heeft. Ook wordt gebruik gemaakt van contextuele relevantie. Zo krijgen bezoekers van bijvoorbeeld autowebsites de scène met Lamborghini’s voorgeschoteld.
Saskia Baartman, Business Director bij Eurojackpot, onderdeel van Nederlandse Loterij: “Vorig jaar hebben we Dept aangesteld tot lead agency en we zijn nog steeds heel blij met deze keuze. De resultaten in 2020 bevestigden het goede teamwerk en de energieke, creatieve samenwerking. We zien een stijging in merkherkenning, merkwaardering, omzet en nieuwe Eurojackpot spelers. We kijken ernaar uit om samen met Dept verder te bouwen aan de ZoooveelMoney-wereld en zo de merkontwikkeling verder vorm te geven.”
Credits
Verantwoordelijk bij Eurojackpot: Thomas van Hunsel, Falke van der Zander, Saskia Baartman en Eric Waardenburg.
Bureau: Dept
Mediabureau: Mindshare.Greenhouse
Strategie: Dennis Hamakers
Creative & design: Simon van Gorkum, Vincent Botman
Associate Creative Director: Rob Voortman
Agency producer: Dennis Gijsbers
Account Manager: Daan Hülsmann
Project Manager: Marit Hulscher, Rosa Stamato
Productie: DPPLR
Director: Nils Vleugels
Muziek: AMP.
Kijk voor de commercial via: https://youtu.be/YdwfHAtnUvo
Over Eurojackpot
Eurojackpot is een spel van Nederlandse Loterij. In 2019 heeft Nederlandse Loterij € 894,7 miljoen aan prijzengeld uitgekeerd aan haar spelers (inclusief kansspelbelasting). Jaarlijks geeft Nederlandse Loterij vrijwel haar gehele opbrengst aan de Nederlandse sport via het NOC*NSF, aan 18 goede doelen op het gebied van gezondheid, beweging en welzijn en aan de Nederlandse samenleving via het ministerie van Financiën. In 2019 ging het om een bedrag van ruim € 173 miljoen.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.