Tabletmenukaart.nl introduceert Bestelkiosk met betaalterminal

UTRECHT, 20140120 — Tabletmenukaart.nl introduceert de Bestelkiosk, een innovatieve en betaalbare bestelkiosk met geïntegreerde betaalterminal voor de fastservice. Met de Bestelkiosk kunnen klanten van snackbars, pizzeria’s en wegrestaurants hun bestelling plaatsen op een terminal en deze pinnen, waarna de bestelling naar de keuken wordt gezonden. Hiermee worden wachttijden voor de klant verkort, personeelskosten verlaagd, kan er meer tijd aan service besteed worden en veiliger gewerkt worden omdat er minder contant geld in kas is.
Combinatie van bestelterminal en pinapparaat
De Bestelkiosk van Tabletmenukaart.nl is een combinatie van bestelterminal en pinapparaat waarmee de klant zijn wachttijd kan verkorten en de fastservice-ondernemer personeelskosten kan besparen en zich meer kan focussen op service bij de uitgifte. De innovatieve Bestelkiosk is ontwikkeld voor fastservice bedrijven als snackbars, ijssalons, pizzeria’s, grillrooms, wegrestaurants, bedrijfsrestaurants, bowlingbanen, evenementencateraars, horeca bij tankstations, op vliegvelden en op treinstations. Door zijn bestelling zelf in te voeren en direct af te rekenen in de Bestelkiosk verkort de klant zijn wachttijd. De bestelling wordt vervolgens zonder tussenkomst van een medewerker naar de keuken verzonden. Tot en met deze fase in het proces is er geen personele inzet nodig.
Kortere wachttijd, hogere klanttevredenheid
Ondernemer Alex Dolstra van Tabletmenukaart.nl: “Het doel van de Bestelkiosk is vergelijkbaar met het zelf inchecken op een vliegveld of met de kaartjesautomaat op stations. De Bestelkiosk neemt handelingen weg die door de klant niet direct met service worden geassocieerd, zoals het opnemen van een bestelling en het betaalproces. Daarom is de Bestelkiosk voor de fastservice van grote meerwaarde. Daarnaast nemen we het gevoel van in de rij staan weg, waardoor de klanttevredenheid wordt verhoogd.” Dolstra constateert dat de acceptatiegraad van zelfserviceapparatuur door consumenten steeds hoger wordt. “De consument is inmiddels al vertrouwd met vergelijkbare innovaties als zelfscankassa’s in supermarkten, online inchecken op luchthavens, kaartautomaten op stations en online bestellen van maaltijden bij bedrijven als Justeat.nl of Thuisbezorgd.nl. Consumenten willen steeds meer online gemak”, aldus Dolstra.
Lagere personeelskosten, veilig en betaalbaar
Naast een hogere klanttevredenheid zijn er voor de fastservice-ondernemer meer voordelen te behalen met de Bestelkiosk. Het proces wordt versneld, er is minder personeel nodig en door de pinbetalingen is er geen of minder contant geld in kas waardoor er veiliger gewerkt kan worden. Verder wordt de bestelling alleen naar de keuken verzonden als de klant heeft afgerekend.
De Bestelkiosk is voorzien van een gebruiksvriendelijke Tabletmenukaart, pinautomaat, is toegankelijk uitgevoerd en snel te implementeren. Daarnaast is de Bestelkiosk volledig aan te passen aan de bedrijfshuisstijl en overal te plaatsen door de draadloze bestelsoftware. Menu-aanpassingen, dagaanbiedingen en acties zijn gebruiksvriendelijk te verwerken en de Tabletmenukaart biedt alle mogelijkheden om de omzet te verhogen door upselling. Daarnaast is de Bestelkiosk zeer betaalbaar en daardoor voor een grote groep ondernemers toegankelijk.
De betaling verloopt via een bluetoothverbinding die contact legt met het pinapparaat, waardoor er zonder abonnementskosten per transactie kan worden betaald. Door de beveiligde verbindingen krijgen hackers geen kans.
Over Tabletmenukaart.nl
Tabletmenukaart.nl is de ontwikkelaar van de succesvolle Tabletmenukaart voor restaurants. De Tabletmenukaart richt zich op het automatiseren van het bestelproces in de horeca. Uitgangspunten hierbij zijn het verlagen van kosten door standaardhandelingen te automatiseren en het verhogen van omzet door middel van upselling. Restaurants kunnen zich daardoor meer richten op het geven van service en aandacht aan de gast.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.