Industry Wire

Geplaatst door Admix

Talentontwikkelaar TMA kiest Admix voor nieuwe positionering en merkcampagne

Na 22 jaar werd het tijd voor TMA om zich duidelijker te positioneren in de Nederlandse markt. De overtuiging van TMA is, dat mensen op hun best zijn als ze werk doen wat bij ze past. Waarbij hun natuurlijke talenten volledig worden benut. Dat levert gelukkige, betrokken mensen op die zich graag inzetten voor het bedrijf of de organisatie waarvoor ze werken.

Het mooie, positieve verhaal van TMA is nooit zo groots verteld. Daar brengt Admix nu verandering in. Na uitvoerig onderzoek ontwikkelde Admix een nieuwe positionering en strategie en een daaruit voortvloeiende communicatiecampagne.

Met de lancering van de nieuwe module ‘Talentontwikkeling’ kan TMA meer dan ooit organisaties helpen alle uitdagingen op het gebied van personeel het hoofd te bieden.
• TMA helpt unieke talenten te vinden die nodig zijn voor groei.
• TMA helpt je medewerkers blijvend aan je te binden. Zodat kostbaar talent behouden blijft.
• TMA helpt organisaties beter te presteren, door mensen met elkaar te verbinden binnen de organisatie.

Dit inzicht heeft geresulteerd in een pay-off, visuele identiteit en campagneconcept. De campagne is tijdens een event voor klanten en partners gelanceerd en zal de komende maanden via diverse kanalen uitgerold worden.

Over Admix
Admix is een marketing- en communicatiebureau dat B2B organisaties maximaal in hun kracht zet om intern of extern te groeien door middel van het 360o VeranderPerspectief.
Admix helpt organisaties aan een beter imago, groter marktaandeel, meer sales, hogere personeelsretentie of een positiever employer brand. Al 48 jaar dragen wij bij aan waardevolle veranderingen in de wereld van finance, dienstverlening, health, bouw en logistiek. Dit doen we met specialisten in alle communicatiedisciplines, van merkpositionering en contentcreatie tot online strategie en digital design. Wij geloven in de kracht van marketing en zetten ónze creativiteit graag in om de complexiteit van een businessstrategie of purpose te vertalen naar een aansprekende belofte die voor iedereen helder is. Hierbij gebruiken we data en onderzoek om nieuwe inzichten te ontdekken over de meerwaarde van het merk of de organisatie én om betekenisvolle content en relevante touchpoints te creëren voor alle verschillende doelgroepen.

Benieuwd hoe creativiteit ook jouw organisatie een boost kan geven? Download onze inspiratiepaper op admix.nl/veranderkracht of bel Raymon de Kruijff via 010-270 75 75.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht