Industry Wire

Geplaatst door Whale TV

Teads en Whale TV breiden samenwerking uit met CTV Native Display Inventory

Amsterdam, 12 september 2024 – Teads en Whale TV™ kondigen vandaag de uitbreiding van hun partnerschap in Europa aan om samen te werken aan de exploitatie van Connected TV (CTV) Native Display Inventory op Whale TV’s. Het innovatieve smart TV-besturingssysteem werkt tot nu toe samen met meer dan 400 TV merken, en voorziet maandelijks meer dan 41,1 miljoen actieve TV’s wereldwijd. Teads en Whale TV breiden de huidige samenwerking uit van videoadvertenties naar home screen display advertenties om het bereik voor adverteerders met het slimme TV-besturingssysteem te vergroten.

Direct-to-glass aanbod beschikbaar in Nederland en CEE-regio’s Het nieuwe direct-to-glass aanbod van Teads, dat nu beschikbaar is voor adverteerders en bureaus in Nederland en de CEE-regio’s, versterkt haar missie om naadloos content te leveren op alle schermen. Adverteerders kiezen steeds vaker voor een omnichannel-aanpak en maken gebruik van hoogwaardige en merkveilige oplossingen om doelgroepen te betrekken bij digitale en streamingplatforms. Het CTV Native Display-formaat wint aan belangstelling vanwege de premium kwaliteit en het brede bereik, inclusief kijkers die geen gebruik maken van streaming-tv met reclameondersteuning.

“We zien het als onze missie om TV beter te maken voor iedereen, van consument tot content eigenaren en adverteerders. Het uitbreiden van onze samenwerking met Teads is een logische volgende stap en zal helpen om onze inventaris universeler beschikbaar te maken voor adverteerders en bureaus,” zegt Mike Duin, VP Global Marketing & Communications bij Whale TV.

“Onze samenwerking met Whale TV versterkt ons wereldwijde CTV-bereik, en biedt een premium omnichannel-oplossing die het inkopen van zowel digitaal als TV vereenvoudigt. We zijn verheugd dat we onze CTV Native inventory met Whale TV kunnen uitbreiden, waardoor we een groter bereik creëren en creatieve storytelling van digitaal naar CTV verlengen,” aldus Geert Hoogeveen, Managing Director Nederland bij Teads. “Deze samenwerking komt op een moment dat het gebruik van CTV wereldwijd toeneemt, waarbij Teads onlangs haar CTV-aanbod in Europa, LATAM, het Verenigd Koninkrijk en de VS heeft uitgebreid.”

Over Teads
Teads is een toonaangevend cloud-based omnichannel-platform dat programmatic digital advertising mogelijk maakt binnen een wereldwijd ecosysteem van hoogwaardige digitale media. Als end-to-end oplossing stelt het modulaire platform van Teads partners in staat gebruik te maken van buy-side, sell-side, creatieve, data- en AI-optimalisatietechnologieën. Teads biedt adverteerders en hun mediabureaus een eenvoudige manier om advertentieruimte in te kopen bij veel van ’s werelds beste publishers en contentaanbieders. Via exclusieve wereldwijde mediapartnerschappen kunnen adverteerders en bureaus miljarden unieke maandelijkse gebruikers bereiken in een veilige en ‘brandsafe’ omgeving. Teads werkt samen met toonaangevende marketeers, bureaus en uitgevers via een team van meer dan 1.200 mensen in meer dan 32 landen wereldwijd. Zie voor meer informatie: www.teads.com.

Over Whale TV
Whale TV is een onafhankelijk TV-besturingssysteem dat TV’s slim en eenvoudig in gebruik maakt. Sinds de oprichting in 2011 heeft het bedrijf samengewerkt met meer dan 400 tv-merken en maakt het wereldwijd 41,1 miljoen maandelijks actieve tv’s mogelijk om consumenten te helpen hun favoriete entertainment te ontdekken, te vinden en te bekijken. Met zijn gebruiksvriendelijke TV OS verbindt het bedrijf consumenten, TV-merken, content providers en adverteerders. Whale TV heeft zijn hoofdkantoor in Singapore en heeft teams die over de hele wereld samenwerken om TV beter te maken voor iedereen.

Ga voor meer informatie naar www.whaletv.com

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht