Geplaatst door Team LEWIS

TEAM LEWIS valt in de prijzen bij Dutch PR Awards 2024

Amsterdam, 27 juni 2024 – TEAM LEWIS heeft woensdagavond twee awards in ontvangst genomen tijdens de Dutch PR Awards 2024. Het internationale PR- en marketingbureau won de award voor Best Travel Campaign met Sunweb. Ook werd collega Maud van der Elsen benoemd tot PR Talent van het Jaar. De uitreiking vond plaats tijdens de M100 Summer Edition in het Corendon Amsterdam Schiphol Airport Hotel.

Het winnen van deze awards is voor TEAM LEWIS een kroon op het harde werk en de creativiteit die de teams hebben geleverd. Vera Kops, Vice President Benelux & EMEA Consumer bij TEAM LEWIS: “Ik ben ontzettend trots op deze prestaties. De award voor Beste Travelcampagne is een mooi compliment voor het team, dat keer op keer uitblinkt in strategie en creativiteit. En Maud van der Elsen heeft haar erkenning als PR Talent van het Jaar dik verdiend, vanwege haar leergierigheid en indrukwekkende resultaten.”

Best Travel Campaign: Sunweb Group Vroegboekcampagne
TEAM LEWIS ontwikkelde een strategische PR-campagne voor Sunweb om hun ‘Liefde voor Vakantie’ te verspreiden, door in te haken op onderzoeksdata, trends en nieuws. Daarnaast bouwde TEAM LEWIS aan sterke mediarelaties, waarbij de woordvoerder van Sunweb werd gepositioneerd als vakantie-expert. Deze campagne leverde in Nederland een bereik op van 70.572.688 impressies en 105 artikelen. Bovendien steeg het aantal boekingen voor de zomervakantie met 30 procent.

PR Talent van het Jaar: Maud van der Elsen
Collega Maud van der Elsen, Senior Campaign Executive bij TEAM LEWIS, werd bekroond met de award voor PR Talent van het Jaar. Deze award wordt uitgereikt aan PR-experts onder de 30 die uitblinken in creativiteit en toewijding in hun werk. Maud maakte indruk op de jury, onder meer door haar nieuwsgierige houding en expertise in data-PR.

Maud: “Alleen al de nominatie door je werkgever en de ontvangen steun van al je collega’s zijn een geweldige erkenning. Het winnen van de award is daarbij absoluut de kers op de taart van al onze datagedreven PR-inspanningen.”

TEAM LEWIS goed vertegenwoordigd in de PR100-lijst
Tot slot werd tijdens de uitreiking van de Dutch PR Awards de PR100-lijst bekendgemaakt, waarin drie TEAM LEWIS-collega’s een plaats kregen. Het gaat om Yvonne van Bokhoven (Executive Vice President EMEA), Merel Dudok van Heel (Head of Consumer Division Netherlands), en Vincent van Nunen (Creative Director). In de PR100 staan de 100 meest invloedrijke mensen in de Nederlandse PR-wereld.