Geplaatst door Team Rockstars

Team Rockstars IT verbindt zich voor tweeënhalf jaar als partner aan Ajax

IT-bedrijf Team Rockstars gaat een samenwerking aan met AFC Ajax. Team Rockstars wordt vanaf 1 januari 2025 een van de belangrijkste sponsoren van Ajax en o.a. prominent zichtbaar op de mouw van het shirt van Amsterdamse club. Team Rockstars komt hiermee in een select rijtje van bedrijven die op het iconische shirt hebben gestaan. De samenwerking is aangegaan voor minimaal 2,5 jaar.
Dit partnership markeert een belangrijke mijlpaal in de groei van Team Rockstars en biedt nieuwe mogelijkheden om deze ontwikkeling te versnellen en versterken.

v.l.n.r Cas Biesta, commercieel directeur a.i. Ajax, Laurens Simonse, oprichter van Team Rockstars en Menno Geelen, CEO a.i. Ajax

Logische stap in onze groei en ontwikkeling
Laurens Simonse, oprichter van Team Rockstars: “Ajax staat wereldwijd bekend om het opleiden van talent tot topprestaties. Dit streven naar excellentie en het maximaliseren van potentieel is een waarde die naadloos aansluit bij onze kernwaarden. Bij Team Rockstars zijn we gefocust op het creëren van een omgeving waarin onze IT-experts kunnen uitblinken. Dit partnerschap is voor ons een hele mooie en logische stap in onze verdere groei en ambitie. We zijn ontzettend trots op deze samenwerking.”
Nieuwe kansen voor beide partijen
Cas Biesta, commercieel directeur a.i. bij Ajax: “We verwelkomen Team Rockstars IT bij onze club. Het is een snelgroeiend bedrijf met veelbelovende doelen, en ambities die goed passen bij die van Ajax. We gaan met de zichtbaarheid op het shirt bijdragen aan het verwezenlijken van hun doelen, maar ook samen activiteiten ondernemen om Team Rockstars IT verder te versterken.”
Over Team Rockstars
Team Rockstars IT, opgericht in 2015 biedt diensten aan op het gebied van software-,cloud- & data-engineering, consultancy- en (IT) security-services. Ze zijn o.a. actief in de sectoren Energy & Utility, Financial Services, Public Services en Media & Technology.

De filosofie van Team Rockstars is simpel: geluk is de drijvende kracht achter succes. De nadruk ligt dan ook op talentontwikkeling en werkplezier, waarbij medewerkers worden gezien als ‘Rockstars’. De ‘People First’ filosofie van het bedrijf plaatst het welzijn en de persoonlijke groei van de ruim 600 medewerkers centraal. De Rockstars-methode die hieraan ten grondslag ligt, is ook beschikbaar voor andere sectoren en organisaties.