Industry Wire

Geplaatst door Teleperformance Benelux

Teleperformance opent nieuwe vestiging in Amsterdam

Zoetermeer, 23 augustus 2016 – Teleperformance Benelux, marktleider in outsourced customer experience management, maakt vandaag bekent dat op 15 augustus 2016 een nieuwe vestiging in Amsterdam is geopend. Hiermee speelt Teleperformance in op de groeiende markt voor platinum dienstverlening. Daarnaast sorteert Teleperformance voor op verdere groei van haar klantenbestand in Nederland.

Op dit moment bedient Teleperformance opdrachtgevers vanuit verschillende vestigingen in Nederland. Door de groei en de huidige marktontwikkelingen is Teleperformance op zoek gegaan naar een nieuwe locatie die bij uitstek ook geschikt is voor het bedienen van toonaangevende internationale merken – een segment waarin Teleperformance een sterke positie heeft opgebouwd. De keuze is gevallen op een nieuwe vestiging in Amsterdam. Met deze nieuwe vestiging verwacht Teleperformance nog beter te kunnen inspelen op de behoeften van bestaande en nieuwe opdrachtgevers.

Norbert van Liemt, CEO Teleperformance Benelux, Suriname en Oost Europa: “Amsterdam is een aantrekkelijke stad voor toonaangevende internationale merken en innovatieve ondernemingen. De regio Amsterdam voldoet ook aan een andere belangrijke voorwaarde: toegang tot hoogopgeleid personeel. Met deze nieuwe locatie willen we inzetten op vernieuwing in klantinteractie. Daarnaast willen we Teleperformance nadrukkelijker profileren als een aantrekkelijke werkgever, waar jonge professionals met verschillende nationaliteiten kunnen werken voor internationale topmerken. Dat is een goede basis voor een succesvolle carrière. Ook met de inrichting van deze nieuwe vestiging sluiten we aan op het profiel en de verwachtingen van jonge, hoogopgeleide professionals. Er is onder meer een gym, een dojo, een espresso & juice bar en tevens een restaurant. De locatie is bovendien optimaal bereikbaarheid per openbaar vervoer.”

Vanuit de nieuwe locatie aan de Herikerbergweg te Amsterdam Zuidoost gaat Teleperformance allereerst aan de slag voor een bestaande opdrachtgever. Teleperformance start in Amsterdam met 125 werkplekken, met de mogelijkheid de capaciteit snel uit te breiden.

Over Teleperformance
Teleperformance is wereldwijd marktleider in de outsourcing van multichannel klantcontact en contactcenterdiensten. In de Benelux ondersteunt Teleperformance op innovatieve wijze tal van prominente merken met customer care, technische support, retentie, back office en incasso werkzaamheden in zowel de B2C als B2B markt. Dit doet Teleperformance niet alleen door middel van mail, telefoon en chat, maar ook door de integratie met social media. De kracht van Teleperformance komt voort uit een mix van wereldwijde best practices en lokale marktkennis. Hierdoor is Teleperformance in staat zeer effectieve, op de markt toegesneden innovatieve adviezen en oplossingen te bieden, met als doel de klanttevredenheid te verhogen en de kosten te minimaliseren.

Wereldwijd opereert Teleperformance in 65 landen met ruim 190.000 medewerkers. Teleperformance staat via haar partners in contact met 38% van de wereldbevolking.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht