The HERD lanceert strategisch online marketing bureau

DORDRECHT, 14 september 2021 – The HERD, een collectief van digitale en creatieve bureaus, lanceert haar tweede bureau: RAFT. De pay-off online stroomversnellers verklapt de markt waarin toegetreden wordt. Een online marketing bureau dat naast digitaal bureau Elephant in de groep actief wordt.
De bureaumarkt wordt steeds voller. Er treden veel kleine, niche spelers toe. En grote agencies groeien snel met buy-and-built strategieën. Fabian de Jong, founder van The HERD, Elephant en RAFT is desondanks vastberaden: “De behoefte om een sterke groep neer te zetten leeft al langere tijd. We ervaren tegelijkertijd een groeiende vraag onder de klanten van Elephant. Er is dus zeker nog ruimte voor bureau als RAFT”.
Roy de Kok, founder van RAFT vult aan: “Werkend aan klantzijde zag ik regelmatig in dezelfde valkuilen waar online marketing bureaus invielen. Er wordt gedacht en uitgevoerd vanuit het oogpunt van het bureau en de eigen online expertise. De bedrijfsdoelstellingen van de klant werden echter nooit behaald”. RAFT zet in op een invulling vanuit de bedrijfsstrategie om daarop de ideale customer journey te bepalen en daarop de ideale online marketing middelen inzetten.
“Je kan als bureau eindeloos grote adviezen geven. Maar als het niet te implementeren valt binnen het bedrijf schiet je het doel voorbij. Wij gaan liever stap voor stap, en heel gericht en afgekaderd naar het einddoel”. Sluit de derde founder Alen Sirovica af.
RAFT is per 14 september 2021 officieel gelanceerd. In de lanceringsvideo geven de drie founders hun blik op de online marketing wereld.
——
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.