Industry Wire

Geplaatst door The Valley

The Valley lanceert nieuwe beta release Nominow CDP

The Valley heeft vandaag de introductie aangekondigd van de nieuwe beta release van Nominow Flowbuilder. Een gloednieuwe en belangrijke functie in het customer data platform (CDP) Nominow. Inmiddels is het CDP in acht jaar tijd uitgegroeid tot een vertrouwd leider in het real-time organiseren van klantdata voor merken als Tommy Hilfiger, Calvin Klein, FC Utrecht, Van Gogh Museum, Filmhuis Den Haag, Nike Team, SDU, GVB en recentelijk is Jaarbeurs toegevoegd aan de portefeuille.

Nominow CDP biedt een pragmatische technologische oplossing voor de gefragmenteerde klantgegevens van marketing-, verkoop- en klanten-serviceteams. Deze silo’s hebben de klantervaring onsamenhangend en inefficiënt gemaakt. Het ecosysteem van data en technologieën achter deze klantervaring is zelden gebaseerd op één centraal platform. Nominow CDP geeft marketeers de controle over het verzamelen, segmenteren en orkestreren van klantgegevens door middel van plug en play integraties die zelden tussenkomst van IT of ontwikkelaars vereisen. CDP’s zijn de afgelopen jaren cruciaal geworden in iedere martech-stack.

En nu komt Nominow dus met de nieuwste beta release in de datasuite. Edward Hoogeveen (co-founder Nominow): “Klanten kunnen straks zelf de gewenste journeys samenstellen en aanpassen, data transformeren, workflows automatiseren en nieuwe use-cases sneller lanceren met eenvoudige code. De gebruiksvriendelijkheid gaat hiermee fors omhoog”.

The Valley verwacht de komende jaren een explosieve groei van Nominow. Philip Kok (CEO The Valley): “de meeste organisaties hebben een marketingstack samengesteld die uit veel losse applicaties of platformen bestaat (CRM, DMP, marketingautomatiseringsplatform, ESP, DSP, campagneanalyse, klantenservice, offline bronnen), maar het integreren van al die klantdata in het martech-ecosysteem is een forse uitdaging. Nominow CDP biedt een perfecte oplossing daarvoor.”

Over The Valley | www.thevalley.nl
The Valley focust op de totale klantbeleving. Ze begeleiden klanten door digitale innovatie en transformatie naar een volledige end-to-end customer experience. Klanten zijn grote nationale en internationale merken zoals ABN AMRO, Nike, Dille & Kamille, Blokker, ING, Rabobank, Tommy Hilfiger, Hertog Jan, De Bijenkorf, Daikin, Bergman Clinics, Jaarbeurs, etc.

Over Nominow | www.nominow.com
Nominow (100% dochter van The Valley) is een state-of-the-art data-oplossing die kan worden geclassificeerd als een Customer Data Platform (CDP). Nominow CDP is vaak de laatste schakel in opgebouwde marketing-, sales- en service-technologie stacks. Door alle databronnen met elkaar te verbinden, creëert het CDP één centrale plek waar de universele data-autoriteit komt te liggen: de single customer view.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht