This Agency: het nieuwe creatieve bureau van Ingmar Larsen en Sem Voortman

Amsterdam, 12 mei 2020 – Creatieven Ingmar Larsen en Sem Voortman starten in tijden van corona iets compleet nieuws: This Agency. Het duo gaat zich richten op de behoeftes die ze de afgelopen maanden hebben zien ontstaan bij merken. Hierbij leggen ze de focus op de vraag naar het snijpunt tussen creatieve consultancy en creatief bureau.
Ingmar Larsen: “We zijn begonnen op een moment dat samenwerken een nieuwe betekenis kreeg voor zowel bureaus als merken: een snelle, efficiënte en persoonlijke aanpak is daarin super belangrijk. Door deze werkwijze te combineren met een gedurfde aanpak waarbij we de eerlijkheid in merken opzoeken kunnen we werk maken waar consumenten op zitten te wachten.”
Sem Voortman: “Door deels als creatieve consultants, deels als creatief bureau te werken zijn we tot veel in staat. We denken zowel met in-house teams mee over de uitwerking van concepten, maar zetten ook A-Z merkcampagnes neer. We nemen klanten vanaf het eerste moment mee in ons creatieve proces waardoor we sneller kunnen schakelen.”
Het eerste werk van This Agency, een COVID-19 campagne voor Amsterdam in samenwerking met JCDecaux, was afgelopen week te zien in de stad.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.