Een toast op innovatief gemak: DEPT® ontwerpt interactieve productpagina voor limited edition robotstofzuiger van BISSELL

AMSTERDAM, 13 NOVEMBER 2023 – DEPT® werkt al een aantal jaren samen met BISSELL aan de online presence van het schoonmaakmerk in Europa en de VS. Afgelopen maand heeft de agency de Amerikaanse campagnepagina voor de ludieke samenwerking tussen BISSELL® en Eggo® gecreëerd. In de VS lanceerden de twee merken namelijk de EggoVac: een unieke robotstofzuiger geïnspireerd op wafels. DEPT® was verantwoordelijk voor het websiteconcept, ontwerp en de snelle bouw van de interactieve pagina voor deze unieke robotstofzuiger.
Een bijzonder product als de EggoVac vraagt om een in het oog springende campagnepagina. Stel je voor, je opent de campagnepagina en je ziet een opvallend gele toaster. Je bent geïntrigeerd en je handen jeuken om het schuifje op het broodrooster omlaag te duwen. Wanneer je dat doet (door te scrollen) springt er een wafel uit de toaster! Terwijl je verder scrolt, transformeert de wafel in een robotstofzuiger – klaar om aan een nieuwe schoonmaakmissie te beginnen. Op een speelse manier leer je hoe de robotstofzuiger jouw leven een stuk makkelijker maakt.
“Een super origineel en licht absurdistisch product, zoals een robotstofzuiger die is geïnspireerd op een wafel, heeft een onderscheidende pagina nodig om de unieke aard onder de aandacht te brengen”, zegt Clara Kerkstra, lead designer bij DEPT®. “We hebben gezocht naar een balans tussen het tonen van de originaliteit van dit ludieke en handige apparaat en de bezoekers uit de Verenigde Staten aansporen om een aankoop te doen”, vult ze aan.
“We zijn echt heel erg blij met hoe het vrolijke gevoel van samen ontbijten, weerspiegelt wordt op de campagnepagina die DEPT® voor ons ontwikkeld heeft – zonder de functionaliteiten van de robotstofzuiger uit het oog te verliezen”, volgens Theresa Junkunc, director of brand and content van BISSELL US.
Ervaar de pagina voor EggoVac zelf!
– EINDE PERSBERICHT –
Over Kellanova: Kellanova (NYSE: K) is een leider in wereldwijde snacks, internationale ontbijtgranen en noedels, en Noord-Amerikaanse diepvriesproducten met een geschiedenis die meer dan 100 jaar teruggaat. Aangedreven door gedifferentieerde merken, waaronder Pringles®, Cheez-It®, Pop-Tarts®, Kellogg’s Rice Krispies Treats®, RXBAR®, Eggo®, MorningStar Farms®, Special K®, Coco Pops®, en nog veel meer, is het Kellanova’s visie om ’s werelds best presterende krachtpatser op het gebied van snacks te worden, door het volledige potentieel van onze gedifferentieerde merken en onze gepassioneerde mensen te benutten. In 2022 genereerde Kellanova een geschatte netto-omzet van $12,6 miljard.
Kellanova wordt geleid door ons doel om betere dagen en een plek aan tafel voor iedereen te creëren via onze vertrouwde voedingsmerken. We bevorderen duurzame en rechtvaardige toegang tot voedsel door ons te richten op het snijvlak van honger, duurzaamheid, welzijn en gelijkheid, diversiteit & inclusie, met de ambitie om betere dagen te creëren voor 4 miljard mensen tegen het einde van 2030. Bezoek [www.kellanova.com] voor meer informatie.
Over BISSELL Homecare, Inc: BISSELL zet zich in om mensen en hun huisdieren te helpen een gelukkig en gezond thuis te delen. Van het patenteren van de verbeterde tapijtveger in 1876 tot het debuut van de revolutionaire CrossWave® natte droogreinigingsmachine 140 jaar later, blijft BISSELL doordacht op huisdieren geïnspireerde producten voor elk type huis innoveren, die een echte schoonmaak leveren die je kunt zien, voelen en ruiken. BISSELL is een familiebedrijf met een unieke toewijding aan en liefde voor huisdieren en is het merk voor huishoudelijke schoonmaakproducten waar u zich goed bij voelt. Door de BISSELL Pet Foundation® te steunen, helpt elke aankoop van een BISSELL product een dakloos huisdier in nood te redden. Vind ons op Instagram, TikTok en Facebook.
Over DEPT®: Wij zijn een global digital agency die baanbrekende technologie en marketing gebruikt om merken te helpen voorop te blijven lopen. DEPT® creëert end-to-end digitale ervaringen op een wereldwijde schaal met een boutique cultuur. DEPT®’s team van meer dan 4.000+ digitale specialisten werkt verspreid over meer dan 30 kantoren op 5 continenten en voor topmerken als Google, bol.com, Philips, Eneco, Univé verzekeringen, Just Eat Takeaway, Otrium en meer. Het bureau is klimaatneutraal en B Corporation gecertificeerd sinds 2021 en zet zich in voor een positieve impact op de wereld. www.deptagency.com
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.