TriplePro Online Marketing neemt na Regeltante 2.0 ook social media agency Lot Louisa over
Groningen, 9 december 2024 – TriplePro Online Marketing uit Groningen breidt haar expertise verder uit door de overname van social media agency Lot Louisa per 1 januari 2025. Met deze stap versterkt TriplePro haar full-service marketingaanpak en voegt zij de specialistische kennis van Lot Louisa op het gebied van short-form video content toe aan haar portfolio. Voor Lot Louisa betekent de samenwerking een kans om klanten nog breder van dienst te zijn.
Lot Louisa, gevestigd in Arnhem, is gespecialiseerd in het creëren van professionele social media content en werkt met een compact en creatief team. De klanten van Lot Louisa, veelal actief in het midden- en kleinbedrijf, kunnen blijven rekenen op dezelfde persoonlijke service, terwijl ze voortaan ook gebruik kunnen maken van de aanvullende diensten van TriplePro, zoals advertenties, seo en websitebeheer.
Een match op strategisch én persoonlijk vlak
Dennis van Iterson, oprichter van TriplePro, kijkt uit naar de samenwerking: “We hebben enorm zin om deze nieuwe stap te maken samen met Lotte. Op persoonlijk vlak matcht het goed, en dat vinden we essentieel voor een strategische samenwerking. Met de expertise van Lot Louisa versterken we ons social mediateam en blijven we onze klanten verrassen met creatieve en strategische oplossingen.”
Voor Lot Louisa-eigenaar Lotte Geerlings markeert de overname een nieuwe fase: “Lot Louisa heeft enorme groeikansen. Waar we de afgelopen jaren onze merknaam online hebben gevestigd, is er nu een professionaliseringsslag nodig om onze huidige opdrachtgevers nog beter van dienst te kunnen zijn. Onze focus lag tot nu toe uitsluitend op organische content creatie, maar de behoefte aan aanvullende diensten groeide. Door de samenwerking met TriplePro kunnen we onze klanten een compleet pakket bieden en hoeven we geen ‘nee’ meer te verkopen.”
Focus op creativiteit en nieuwe kansen
Na de overname blijft Lotte Geerlings nauw betrokken bij Lot Louisa. In haar nieuwe rol als Creative Director “Ik kijk ernaar uit om me te focussen op wat ik écht leuk vind: het creëren van social mediastrategieën en het bedenken van creatieve content. Daarnaast zie ik deze samenwerking als een kans om nieuwe avonturen aan te gaan, zoals het opzetten van een social media-podcast of investeren in nieuwe initiatieven.”
Groei door ‘buy and build’ strategie
Met de eerdere overname van Regeltante 2.0 en nu Lot Louisa zet TriplePro haar buy and build strategie voort. Dit sluit naadloos aan bij de ambitie van het bedrijf om haar klanten steeds beter te bedienen met een full-service formule.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.