VakantieVeilingen lanceert nieuwe campagne met XXS Amsterdam

Amsterdam, 4 april 2016. VakantieVeilingen, de leidende veilingsite op het gebied van reizen, vrijetijdsarrangementen en producten, lanceert vandaag haar nieuwe campagne ‘Hebbes!’, bedacht en gecreëerd door creatief bureau XXS Amsterdam. Met de campagne wil het veilingplatform haar spontane naamsbekendheid vergroten, de veelzijdigheid van de veilingen tonen en zichzelf neerzetten als marktleider in deze categorie.
Wat VakantieVeilingen uniek maakt is dat een arrangement of product door middel van een veiling gewonnen wordt. “Het gaat voor de bezoeker niet alleen om de prijs. Het is de combinatie van het zelf bepalen van deze prijs, de spanning van het winnen en ‘pakken’ van een veiling en de ervaring die je vervolgens beleeft. Die optelsom, dat is het grote onderscheid ten opzichte van andere sites”, aldus José Evers, Partner van XXS Amsterdam. Deze emoties komen samen in de pay off ‘Hebbes!’.
Fabian Spaargaren, Marketing Director van VakantieVeilingen: ”VakantieVeilingen begon in 2007 met direct al een leidende positie binnen haar categorie, met de focus op vakanties. Inmiddels zijn we gegroeid en is ons aanbod uitgebreid met een variëteit aan vrijetijdsbestedingen en producten zoals dierentuinen, pretparken, stedentrips, sauna’s en gadgets. Dit maakt ons marktleider op het gebied van veilingen op Nederlandse bodem. Dat willen we graag onderstrepen met deze campagne, en XXS Amsterdam heeft daarvoor precies de juiste snaar weten te raken.”
In de commercial is het plezier van het winnen en de voorpret over wat er allemaal te wachten staat tot leven gebracht met een VakantieVeilingen-overwinningsdans. De commercial wordt ondersteund met muziek dat speciaal voor VakantieVeilingen door de Ambassadors is geproduceerd.
XXS Amsterdam werkt sinds eind 2015 voor VakantieVeilingen en maakt sinds die tijd online- en radiocampagnes.
Credits
● VakantieVeilingen: Cecile Termeer, Carolien Hannink, Eline de Vor
● Creatieve Directie: Hans van Nood & Remy Kurpershoek
● Copy: Barend Stegeman
● Art: Wessel Beumer
● Strategy: José Evers
● Account: Daniel Kok
● Agency producers: Judith Kampman
● Productiemaatschappij: Production Story
● Regisseur: Jasper Zwartjes
● Producer: Daphne Story
● DOP: Ruzbeh Babol
● Editor: Michael Horvers
● Post productie: De Grot
● Muziek: The Ambassadors
Over VakantieVeilingen
VakantieVeilingen is een van de grootste veilingsite van Nederland. Sinds de oprichting van VakantieVeilingen in 2007 heeft de site een leidende positie in Nederland. VakantieVeilingen is in 2014 voor de vijfde keer op rij uitgeroepen tot website van het jaar.
VakantieVeilingen is onderdeel van Emesa. Emesa is een van de grootste e-commerce partijen voor het zoeken, vergelijken en boeken van reis- en vrijetijd arrangementen voor onder meer een vakantie, dagje weg, concert, musical of beauty arrangement. VakantieVeilingen.nl, ActievandeDag.nl en VakantieVeilingen.be zijn onderdeel van Emesa en bereiken wekelijks ruim 4 miljoen Nederlanders. De websites van Emesa worden door 110 miljoen mensen per jaar bezocht.
Over XXS Amsterdam
XXS Amsterdam is an independent creative agency that uses the power of creativity to boost businesses. Delivering Full Service 2.0 on an international level, XXS Amsterdam is armed with a solid base of 50+ creative and strategic thinkers, complemented by internal production-, design-, edit- and audio- studios. The agency takes pride in doing whatever it takes to help your business grow.
XXS Amsterdam has built its reputation through long-term partnerships with global brands such as Schweppes, SkyTeam and HEMA.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.