VAR-moment centraal in nieuwe tv-commercial HelloTV

Jochen Otten als scheidsrechter op zoek naar groot scherm
Arnhem, 3 oktober 2023 – Tv-specialist HelloTV lanceert nieuwe tv-commercial waarin VAR-moment centraal staat. Schitterde Jochen Otten in de eerste commercial van HelloTV als inbreker, in de tweede commercial kruipt hij in de huid van scheidsrechter. Scheidsrechter Jochen wil niet meer naar de rand van het veld lopen bij een VAR-moment en dus is hij op zoek naar een groot scherm. Natuurlijk klopt hij daarvoor bij HelloTV aan. De commercial is onderdeel van een geïntegreerde campagne en wordt onder andere uitgezonden rondom nationale en internationale sportwedstrijden.
De nieuwe commercial speelt in op de groeiende behoefte van consumenten naar grotere tv’s. Als enige tv-specialist van Nederland beschikt HelloTV over het meest complete aanbod tv’s. In de 12 winkels zijn alle maten tv’s vertegenwoordigd, tot wel 98 inch.
Erik-Jan Koense, Director Marketing & e-commerce bij HelloTV: “Onze eerste commercial met Jochen Otten is zeer goed gewaardeerd door de consument. Zowel vanwege het concept als de manier waarop Jochen de rol van inbreker heeft vertolkt. Met de rebrandingcampagne hebben we de naamsbekendheid van HelloTV een goede impuls gegeven. Ook vanwege de prettige samenwerking met Jochen, is het voor ons een logische stap om weer samen op te trekken. De ludieke insteek en duidelijke branding van deze nieuwe commercial zijn belangrijke elementen om verder te bouwen aan de herkenbaarheid het merk HelloTV.”
De campagne is vanaf maandagavond 2 oktober te zien op tv en wordt geïntegreerd met online campagnes op onder andere social media en YouTube. De campagne is wederom ontwikkeld door Thomas Nieuwenhuizen, Jasper Symons en Jochen Otten en is geproduceerd door de content unit van HelloTV in samenwerking met Holyfools.
Credits
Adverteerder: HelloTV
Concept: Thomas Nieuwenhuizen, Jasper Symons
Productie: Content Unit HelloTV en HolyFools
Media-inzet TVC: Marianne van Soomeren en Featly Media
Media-inzet social en online: Team 5PM
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.