Industry Wire

Geplaatst door digitalAudience

Victor van Venrooij wordt Head of Business Development digitalAudience

08 maart 2022, Amsterdam. digitalAudience stelt Victor van Venrooij aan als Head of Business Development. Een extra boost voor de expansie van digitalAudience in Europa dit jaar.

Van Venrooij komt van LiveRamp en is aangetrokken om de internationale groei van het SAAS- media technologiebedrijf te realiseren.

Bastiaan Spaans CCO: ,We groeien snel, naast de kantoren in Amsterdam en Stockholm, richten we onze pijlen dit jaar op vijf nieuwe Europese markten. Met zijn ervaring en knowhow, heb ik er alle vertrouwen in dat Victor de juiste persoon is om samen met ons deze groei te bewerkstelligen’.
Sinds 2009 is van Venrooij werkzaam in digital advertising en heeft daarbij onder andere een aantal jaren de commerciële organisatie van Yieldr aangestuurd vanuit Barcelona.

digitalAudience is een data-collaboration platform dat klanten in staat stelt hun marketingeffectiviteit te maximaliseren op een privacy-first en technologie gestuurde manier. Onderdeel van het platform is ook de cleanroom, waarbij bedrijven (klant) data kunnen matchen zonder het met elkaar te delen op een veilige manier.

Ons platform helpt bedrijven om maximale inzichten te verkrijgen van hun klanten en prospects door waardevolle databronnen te koppelen aan hun eigen (first) party data en deze vervolgens ook te bereiken binnen een digitale (cookieless) omgeving. We doen dit door onboarding, inzichten, collaboration en activatie aan te bieden met privacy at is core.
Het van origine Amsterdamse bedrijf rolt dit eerste half jaar uit naar België, Finland en Noorwegen. Andere landen volgen daarna.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht