Industry Wire

Geplaatst door Community Networkz

De volgende fase in Social Networks

Donderdag 5 november vind het seminar Branded!2015 plaats. Een seminar voor marketing managers, social media experts en CEO’s. Gezien het zakelijke karakter hebben we gekozen voor een tegenovergestelde locatie “ Pretpark de Julianatoren “ is die dag de gastheer. Net zo verrassend als de locatie keuze zal het seminar zijn.

Veranderende wereld vereist snel schakelen

Elk bedrijf, elk merk…allemaal op Social Media. De afgelopen jaren is het landschap van online marketing door elkaar geschud. Websites, Mobile apps, social media, etc hebben alles veranderd. De oude wetten gaan niet meer op. Maar ook deze nieuwe wereld is alweer sterk aan het veranderen door teruglopend (organisch) bereik van bijvoorbeeld Facebook Pages. Een community van gelijkgestemden rondom thema’s, bedrijven of merken willen we allemaal. Maar niet op een website van een ander. We willen zelf de gebruikers en de bijbehorende data. Be in Control. De volgende fase van Social Communities staat alweer voor de deur. Leer deze dag de ins en outs.

Toonaangevende gastsprekers

Om deze veranderende wereld vorm te geven kijken we even naar gisteren, vandaag en morgen. Dit doen we met mooie sprekers. Mooie verhalen die ons meenemen op kleine en grote reizen. Denk aan de reisverhalen van Vakantieveiling onder leiding van “kapitein” Marc Muller, voormalig CEO Emesa/Vakantieveiling, of de stoere verhalen van ID&T en Sensation verteld door de ogen van een insider als Fatih Kahyaoglu.

Wat verandert er?

Inmiddels hebben meer dan 30 miljoen bedrijven pagina’s op Facebook, Twitter en andere social media. Allemaal tot doel om “ communities” te bouwen en “ engagement” te verhogen. Helaas op externe kanalen lukt dit eigenlijk niet. Een oplossing is de geleerde lessen op social kanalen als Facebook te gebruiken om eigen “ communities” te bouwen. Volgens Nate Elliott, VP Forrester Research de nieuwste trend. (http://www.adweek.com/socialtimes/forresters-nate-elliott-theres-no-community-building-on-social/621311)

Branded Communities steeds belangrijker.

Het afgelopen jaar heeft Community Networkz als één van de eerste bedrijven ter wereld de stappen gezet richting deze nieuwe Social Network oplossingen.

Met succes zijn klanten aangehaakt als Hermitage, Julianatoren, Fashionweek, maar ook artiesten als Wolter Kroes en Gerard Joling.

Deze nieuwe Social Network oplossing roept veel vragen op. De reden om aan de hand van “mooie verhalen” van onafhankelijke sprekers deze nieuwe wereld op te zetten met verschillende invalshoeken.

Tot 29 oktober geldt een Early Bird prijs van 195 euro.

Bekijk alle info op www.branded2015.com

Locatie : Pretpark de Julianatoren in Apeldoorn

Amersfoortseweg 35

——————————————————–

Meer info:

Community Networkz BV

Rogier Visser

Coltbaan 1-19

3439NG, Nieuwegein

T : 0307440216

info@community-networkz.com

——

Tags

branded2015

social intranet

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht