Industry Wire

Geplaatst door Dentsu Creative Amsterdam

Volkswagen kiest DC social als nieuw social bureau

Nieuwe samenwerking moet van het automerk een social love brand maken en zorgen voor aansluiting bij nieuwe communities. Aan de hand van herkenbare momenten in en rondom de auto.

Gekozen vanwege sterke strategie & creator content die past bij merk en tijdgeest.
Michael Nap, Managing Director van DC social spreekt van geweldige win. “We hebben in de pitch laten zien hoe we het Volkswagen merk impactvol gaan bouwen binnen social culture. Met een strategie en creatie die 100% aansluit op zowel het merk als de beleving van de doelgroep.”

Het Amsterdamse DC social won de pitch van Truus & Gospooky. Boomerang, het huidige social bureau van Volkswagen nam geen deel aan de pitch. De samenwerking start per 1 mei.

DC social.
DC social is onderdeel van het prijswinnende bureau Dentsu Creative Amsterdam, wordt geleid door Michael Nap en Anne Merel Verleun en is gespecialiseerd in merken bouwen met de kracht van social.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht