Industry Wire

Geplaatst door Lubbers De Jong

WEBR schakelt Lubbers De Jong in voor PR en contentmarketing

Almere, 16 augustus – WEBR, Google Premier Partner en specialist op het gebied van cloudtechnologie, gaat samenwerken met Lubbers De Jong om de communicatie- en pr-activiteiten in Nederland te versterken. WEBR loopt voorop met de adoptie van nieuwe technologie uit Silicon Valley en Google for work-oplossingen en het bedrijf wil die leidende kennispositie onder de aandacht brengen bij een breed publiek. Lubbers De Jong gaat WEBR daarbij helpen, door te assisteren met contentmarketing en mediarelaties.

WEBR is in 2009 opgericht en wordt gedreven door de missie bedrijven te bevrijden van oude technologie. Ze hebben een sterk geloof in de mogelijkheden van innovatieve technologie die door bedrijven als Google en door startups uit Silicon Valley is ontwikkeld. WEBR wil bedrijven en medewerkers zo helpen om werk aangenamer, vrijer, efficiënter en leuker te maken.

“De technologie die door Google wordt ontwikkeld stelt werknemers in staat om heel efficiënt, prettig en gemakkelijk samen te werken,” legt Anko Omlo, CEO van WEBR, uit. “Toch halen veel bedrijven niet het maximale uit de tools, omdat ze nog met een ‘oude’ blik naar IT oplossingen kijken. WEBR helpt bedrijven om een andere bril op te zetten en de transitie naar de nieuwe manier van werken te realiseren. Onze consultants hebben als geen ander kennis van de nieuwste technologieën en oplossingen en kunnen klanten daardoor perfect begeleiden naar de werkdag van morgen. Met hulp van Lubbers De Jong gaat WEBR een nieuwe groeifase in. We gaan onze kennis en kunde bij een breed publiek introduceren.”

Peter Keijzer, directeur bij Lubbers De Jong: “WEBR is een prachtige naam om voor te werken. Als Google Premier Partner zijn ze als geen ander in staat de ontwikkelingen bij Google en de impact van technologie van nieuwe technologie zoals Slack te duiden. Wij zijn blij dat zo’n mooie naam zich bij ons heeft aangesloten en dat wij hen kunnen helpen met content-markting, pr en merkstrategie.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht