Webs, HubSpot Diamond Partner, vestigt zich in Innovatiehuis Epicenter Amsterdam
Webs, het Inbound Marketing, Sales en Service bureau en enige HubSpot Diamond Partner in de Benelux, maakt vandaag bekend zich te vestigen in Epicenter Amsterdam. Op woensdag 13 februari vond de officiële opening plaats.
Epicenter is het eerste innovatiehuis van Amsterdam, gewijd aan innovatie, kennisdeling en ontwikkeling. Een community voor zakelijke innovators, digitale scale-ups en ondernemers op de Zuidas (EDGE Olympic). Tot de leden van de Epicenter-community behoren onder meer EVBox, Garage en StartUp Delta.
Perfecte match
“Webs bewezen succes binnen Inbound Marketing en hun bijzondere partnerschap met HubSpot, passen perfect met de doelstelling van Epicenter om een gecureerde omgeving aan te bieden voor bedrijven die voorop willen lopen in de digitale transformatie” zegt Patrick Mesterton, CEO/Founder Epicenter.
“Wij helpen B2B bedrijven beter zaken doen in het digitale tijdperk. Groei, innovatie en kennisdeling zijn belangrijke pijlers voor ons – de werkwijze van Epicenter sluit hier perfect op aan.” Zegt Camiel Freriks, Strategy Director & Oprichter van Webs. “Een plaats waar samen aan de toekomst gewerkt wordt, daar voelen wij thuis.”
Officiële opening
Op woensdag 13 februari vond de officiële opening plaats in samenwerking met HubSpot en Growth Tribe. Er werd afgetrapt met een inhoudelijke sessie over A.I. in B2B Marketing & Sales.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.