Industry Wire

Wijnwebshop Wijndrinkers, een unieke samenwerking

Op 1 september is de wijnwebshop Wijndrinkers gelanceerd. Een webshop met als doel ‘nieuwsgierige wijndrinkers’ op een sociale en vooral leuke manier aan kwalitatief goede wijn te helpen. Wijndrinkers is voortgekomen uit een slimme en creatieve krachtenbundeling van een grafisch vormgever, een marketeer en een wijnkenner.

“Onder het motto ‘goede wijn moet je delen’ en quotes als ‘Pas op! Er zit gevaarlijk lekkere wijn in deze doos’ en ‘dit is niet je grootmoeders chardonnay’ spreken wij de jongere wijndrinker beter aan dan andere, traditionelere, wijnwebshops” vertelt Ewoud Faber, één van de initiatiefnemers van Wijndrinkers.

Bijval krijgt hij van zijn twee compagnons, Tarek Laarif en Stefan van den Berg. “Naast goede wijnen tegen mooie prijzen, zorgen wij ook voor een lach op het gezicht van onze bezoekers. Dit alles valt onder ons dubbelzinnige motto ‘goede wijn moet je delen’, wat staat voor samen zijn en samen drinken, maar ook voor het delen van je ervaringen op social media” legt Stefan uit. Hij vervolgt: “Social media is dan ook ruim opgenomen binnen onze webshop, we gaan voor leuke interacties met onze klanten en mede-wijndrinkers.” Standaard share- en winacties op Facebook en Twitter hoef je van Wijndrinkers echter niet te verwachten. “Acties als deze om zoveel mogelijk likes te verzamelen gaan wij niet doen, we willen echte fans. Wijndrinkers is een gezellige club die zijn vrienden informeert over de lekkerste wijnen” sluit Tarek af.

Veel voor weinig
Iedere maand de beste wijn in huis? Dat kan! Onze wijnkenner selecteert ieder seizoen de lekkerste wijnen. Lijkt je dit wel wat? Word dan nu lid van Wijndrinkers en ontvang ieder kwartaal een verrassend pakket met heerlijke wijnen, perfect passend bij de tijd van het jaar!

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht