Industry Wire

Geplaatst door Voyado

Xenos gaat voor next-level klantbeleving met Voyado

Amsterdam, 7 april 2025 – Voyado is trots een nieuwe samenwerking met Xenos aan te kunnen kondigen. Xenos is een toonaangevende Nederlandse winkelketen die bekendstaat om haar unieke assortiment in woondecoratie, meubels, servies, keukengerei, eten en drinken, cadeaus en lifestyle-artikelen. Xenos, opgericht in 1973, exploiteert ruim 160 winkels in heel Nederland en heeft een Nederlandse én een Belgische webshop. Door de samenwerking met Voyado zet Xenos een belangrijke stap in het verbeteren van de klantloyaliteit en het bieden van een naadloze omnichannel-ervaring.

Consistente Xenos-ervaring.

Erwin Rombouts, directeur Omnichannel bij Xenos, benadrukt het belang van een relevante en persoonlijke winkelervaring voor klanten:

“Met ons verrassende en snel wisselende assortiment maken we winkelen bij Xenos een leuke en avontuurlijke ervaring. En of je nu online shopt of bij de Xenos in de buurt, we willen dat deze ervaringen naadloos op elkaar aansluiten. We geven onze klanten dan ook de persoonlijke ervaring die ze verdienen en het benutten van de potentie van onze kleurrijke winkels speelt daarbij een belangrijke rol.”

“Ons doel is om de leukste omnichannel retailer van Nederland te worden. Een goed begrip van klantbehoeftes en -gedrag is daarbij cruciaal. Door onze systemen en tools te integreren met Voyado, krijgen we waardevolle inzichten in klantgedrag op alle contactpunten. Dit stelt ons in staat om relevanter te communiceren over de kanalen heen, de klantloyaliteit en betrokkenheid te vergroten en een winkelervaring te bieden die klanten blij maakt. Voyado integreert bovendien naadloos met onze huidige systemen, wat een mooie bonus is.”

Luke Theissling, Regional Sales Manager bij Voyado, vult aan:

“Xenos is een van de meest iconische retailmerken in Nederland, met een mooie visie op het bouwen van klantloyaliteit. Door Voyado te gebruiken, krijgt Xenos tools in handen om hun klanten in de winkel beter te begrijpen en datagestuurde inzichten te gebruiken om personalisatie via elk marketing- en verkoopkanaal te verbeteren. We zijn trots om Xenos te ondersteunen bij het versterken van klantloyaliteit en het verder digitaliseren van hun organisatie.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht