Youvia onthult nieuwe branding en website: Een eerbetoon aan de Goudengids en een blik op de toekomst

Amsterdam, 11 februari 2025 – Online marketing bureau Youvia heeft deze maand met trots haar nieuwe branding en website gelanceerd. Het vernieuwde logo van Youvia bevat een herkenbaar element: het iconische logo van de Goudengids, met de “walking fingers” waarbij de vingers over het beeld swipen, een moderne knipoog naar de tijd waarin men door de papieren gids bladerde.
Een eerbetoon aan de Goudengids
De Goudengids is een begrip dat synoniem staat voor betrouwbare bedrijfsinformatie en sterk merk. Het nieuwe logo van Youvia weerspiegelt deze rijke geschiedenis en de blijvende relevantie van de Goudengids. “We slaan een brug tussen het verleden en de toekomst,” zegt Liselotte Waterbeek, Director Marketing & Business Services van Youvia. “Het logo symboliseert onze roots en onze voortdurende focus om ondernemers succesvol te maken online.”
Nieuwe website en moderne technologie
Naast de nieuwe branding heeft Youvia ook een volledig vernieuwde website gelanceerd. De website benadrukt niet alleen de historische successen van de Goudengids, zoals de naamsbekendheid die werd versterkt door bekroonde reclame campagnes met een Gouden Loeki alsmede het landskampioenschap van Feyenoord waarbij Goudengids de hoofdsponsor was, maar toont ook de moderne expertise van Youvia.
Youvia heeft zich gepositioneerd als de nummer 1 op het gebied van Generative Engine Optimalization, waarbij geavanceerde AI-technologieën worden ingezet om ondernemers zichtbaar te maken op platforms zoals ChatGPT en Deepseek.
Blijvende relevantie en innovatie
Met de nieuwe branding, de nieuwste productpropositie en eigentijdse website bewijst Youvia dat het niet alleen een rijke geschiedenis heeft, maar ook klaar is voor de toekomst. “Onze inzet voor innovatie en technologie stelt ons in staat om de zichtbaarheid van ondernemers te vergroten in een steeds digitaler landschap,” voegt Liselotte Waterbeek toe. “We zijn trots op onze geschiedenis en kijken uit naar wat de toekomst brengt.”
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.