Zalando breidt “What do I wear” campagne uit met Sarah Jessica Parker en Mahmood

Berlijn, 21 maart 2025 // Zalando lanceert vandaag haar Spring Summer ’25 campagne, met viervoudig Golden Globe winnares Sarah Jessica Parker en de Italiaanse singer-songwriter Mahmood. De campagne zet Zalando’s “What Do I Wear?” platform voort, en viert en stimuleert klanten om zich zelfverzekerd te voelen in hun modekeuzes, ongeacht de gelegenheid. De campagne bouwt verder op Zalando’s strategie om de go-to bestemming te zijn voor mode-inspiratie en kwalitatieve winkelervaringen.
Sara Spännar, VP Global Marketing bij Zalando zegt: “Bij Zalando weten we dat het kiezen van de juiste items meer is dan alleen de keuze voor een bepaalde outfit – het is een dagelijks moment dat weerspiegelt wie je bent en hoe je je wilt voelen. Wij willen dat moment vieren en het is fantastisch om te zien hoe het tot leven komt met Sarah Jessica Parker en Mahmood. We willen ervoor zorgen dat onze klanten vol zelfvertrouwen hun keuzes maken, ongeacht wat de dag zal brengen.”
Lees hier het volledige Engelstalige persbericht.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.